Wpis z mikrobloga

Porównywał ktoś HD Street Glide badz Road Glide do BMW r18 bagger? W sensie zastanawiam się co lepsze. BMW w mojej opinii znacznie ładniejsze i chyba nowocześniejsze - choć głównie zależy mi na kontroli trakcji i abs, ale te cylindry tak wystają ze nie ma chyba opcji na spacerowe podnóżki (są jakieś podnóżki na cylindry ale to wyglada komicznie). No i szyba w bmw jest dość niska na mój wzrost ale to detal do zmiany.

Zastanawiam się jak na dłuższej trasie w pozycji siedzenia na kiblu w przypadku bmw. Trochę mnie to zniechęca… nie miałem okazji siedzieć na Baggerze, tylko na tym klasycznym, a tam konstrukcja ramy tez jest inna z tego co wiem.

Już tak się bujam od paru tygodni i czytam, nadal nie wiem co lepsze. Bmw wydaje mi się bardziej solidne, HD deczko bardziej plastikowe (kokpit szczególnie), ale to tez nie jest cos co mnie odstrasza. Silniki HD chyha znacznie pewniejsze, bo te w bmw to stosunkowo nowe konstrukcje?

#motocykle
  • 13
@MrDracek Indian klasyki mi sie zawsze podobały jako ciekawostka, ale te aktualne nie bardzo. Z reszta odstrasza tutaj wąski rynek dodatków i fakt, ze to mało popularne motocykle w Europie wiec i o ogarniętego mechanika trudno. Ogólnie bmw wygrywa przez zaawansowany komputer i wygląd, a HD przez ilość akcesoriów bo jest tego od #!$%@? i dobrych mechaników pod dostatkiem
Ogólnie bmw wygrywa przez zaawansowany komputer


@upodlator: i to właśnie jest dziwne, że piszesz, że o ogarniętego mechanika trudno, a przecie to właśnie w tych bardziej naładowanych motocyklach będzie większy problem z ich naprawieniem xd

Ogólnie ja mam Indiana więc mogę powiedzieć jak to wygląda:
motocykl drogi - check,
przegląd drogi - check,
ubezpieczenie OC/AC drogie - check (ale to każdy będzie drogi),
dodatki sprowadzane głównie z ameryki - check,
do
@upodlator chcesz wydać 130k na motocykli i od tygodni bujasz z czytaniem opini zamiast pojechać do salonu i się przymierzyć, a najlepiej zabrać na jazdy testowe ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jak masz salony blisko siebie, to zaplanuj sobie jeden dzień i weź umów kilka sztuk na jeden dzień, żeby mieć porównanie na świeżo. Kumpel kupował nowego XR 1000 i też tak czytał i się bujał, że kupił moto
@sebnysa @Mododzyglizda chciałbym zrobić te jazdy testowe, ale póki co jedynie oglądam motocykle w salonach jak i swoje, bo dopiero kilka mc temu mi się ręka zagoiła po tym jak mi ją poskładali śrubkami i mam problem z utrzymaniem się na 130kg supermoto. Z reszta z moim wzrostem to tez z motocyklem z salonu będzie tak, ze muszę przewidzieć zakup wyższej kanapy (w bmw r18 na pewno)

Opisałem wrażenia, ale chętnie wysłucham
@sebnysa to planowo będzie zakup na całe życie i z założeniem ze przez kilka lat pojeżdżę bez ponoszenia większych kosztów, a już przerobiłem motocykle-nastolatki i nie chce kolejnego. Ale i tak rozglądam się za 2 letnimi egzemplarzami, bo ceny katalogowe są chore, szczególnie BMW
@sebnysa: przeciez taka R18 bagger to okolice 140 tysięcy a nie pół miliona, żeby o byciu nadzianym mówić. Jest cała masa motocykli w tych okolicach cenowych, którymi ludzi jeżdżą w Polsce.
@upodlator jak z różowa szukaliśmy sobie moto, to też czytałem, oglądałem i po wyglądzie prawie zamówiłem dla siebie Husqvarne Norden i Aprilie Tuareg dla narzeczonej. Na szczęście poszliśmy na jazdy testowe i cały czar prysł. Jazda testowa zweryfikuje ci motocykl. Może być piękny, mieć super brzmienie, ale co z tego jak prowadzi się jak gówno i odbiera to całą frajdę (,)