Wpis z mikrobloga

Zacząłem pracę na stanowisku asystenckim w audycie. Nie mam żadnego doświadczenia zawodowego w finansach/księgowości. Od razu zostałem wrzucony na projekty bez żadnych szkoleń. Zawsze słyszę żeby robić tak jak rok temu było robione, tylko że badania z lat poprzednich wyglądają dziwnie (błędnie). Potem jakieś niedomówienia, ochrzan że czegoś nie zrobiłem (nie wiedziałem). Niczego nie jestem pewien w tej pracy, cały czas dostaje nowe obszary do zrobienia, no i je robię. Problem w tym że nikt tego nie weryfikuje, a aktualnie od 2 tygodni praktycznie tylko siedzę bo to co dostałem do zrobienia było już w połowie zrobione i pozostałą część, nie jestem pewien, ale zrobiłem. Wszyscy praktycznie są nowi, seniorzy, menedżerowie z którymi pracuje i też nie za bardzo coś daje informacja od nich, bo sami niewiedzą.

Jak myślicie uciekać czy siedzieć? Nie chce sobie narobić jakichś problemów, kar finansowych itp.

#audyt #big4 #finanse #pracbaza
  • 20
  • Odpowiedz
@malkaj: Nikt i tak tego nie sprawdza. I nie bądź za bardzo dokładny i nie wierć dziury w brzuchu klientowi bo w następnym roku znajdzie sobie innego audytora. To wszystko to walenie w #!$%@? jest.
  • Odpowiedz
@malkaj obowiązkiem biegłego rewidenta jest brać czynny udział w badaniu a dodatkowo badanie jest przeprowadzone w taki sposób że praca mniej doświadczonych członków zespołu jest sprawdzana przez bardziej doświadczonych członków. Dodatkowo na etapie przyjęcia zlecenia powinno być zweryfikowane czy są odpowiednie zasoby czyli wystarczająca liczba członków zespołu, czy mają odpowiednie kompetencje itp. Tak więc już po tym krótkim opisie widzę że badanie jeet mocno przeprowadzane niezgodnie ze standardami badania i Ustawa o
  • Odpowiedz
jeśli nikt tego nie sprawdza na bieżąco, to znaczy, że trafiłeś na mało istotne projekty, które czekają na swoją kolej ;p na koniec zazwyczaj ktoś to sprawdzić i tak musi - inny temat mniej czy bardziej dokładnie
  • Odpowiedz