Aktywne Wpisy
Plonacawyplata +516
Za radą Mireczka @Smarek37 będę publikował co jakiś czas postępy z budowy domu w #kanada pod tagiem #plonacabuduje . Zainteresowanych zapraszam do obserwowania.
Od czego chciałbym zacząć to może od tego żeby opowiedzieć w skrócie jak tu się znaleźliśmy, dlaczego Kanada i jak wygląda tutaj życie.
Nasza przygoda zaczęła się jakoś na początku 2021, żona dużo mówiła o wyjeździe, ja do tego jakoś sceptycznie podchodziłem i zbyt mocno nie angażowałem się w
Od czego chciałbym zacząć to może od tego żeby opowiedzieć w skrócie jak tu się znaleźliśmy, dlaczego Kanada i jak wygląda tutaj życie.
Nasza przygoda zaczęła się jakoś na początku 2021, żona dużo mówiła o wyjeździe, ja do tego jakoś sceptycznie podchodziłem i zbyt mocno nie angażowałem się w
mapache +107
za każdym razem jak wyjeżdżam do Niemiec na rower i wracam do Polski to czuje się jak w jakimś bantytustanie.
3 dni przez Niemcy. Pełna kultura wszędzie, wyprzedzanie poprzez zjechanie całkowicie na drugi pas, jak wąska droga to się zatrzyma albo zjedzie na nieutwardzone poboczę to wtedy nawet macham w podziękowaniu.
a powrót przez Polske? to jak w lesie, gorzej, jak w chlewie zasranym gównem. każdy się śpieszy. wyprzedzanie na zapałke ryzykując
3 dni przez Niemcy. Pełna kultura wszędzie, wyprzedzanie poprzez zjechanie całkowicie na drugi pas, jak wąska droga to się zatrzyma albo zjedzie na nieutwardzone poboczę to wtedy nawet macham w podziękowaniu.
a powrót przez Polske? to jak w lesie, gorzej, jak w chlewie zasranym gównem. każdy się śpieszy. wyprzedzanie na zapałke ryzykując
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Bo tłumaczą to konkurencją na rynku, tylko nie rozumiem na czym miałoby polegać to że przewoźnicy Polscy byli poszkodowani w czym, skoro jest większy obrót, więcej kontraktów, większy popyt na ich usługi to chyba dobrze? Mogą rozmawiać z firmami importowymi o dodatkową prace. To nie jest ta sama sytuacja gdzie polscy przewoźnicy zabierali prace tym na zachodzie, tutaj liczba przewozów zwiększyła się prawie 10cio krotnie.
Tomasz Borkowski (przewoźnik):
– Chcemy ponownego wprowadzenia zezwoleń komercyjnych dla firm ukraińskich, ponieważ wzrost ich przewozów do Polski wzrósł 7,5-krotnie. W 2021 roku przed wybuchem wojny Polska udostępniła 160 tysięcy zezwoleń stronie ukraińskiej. W obecnym roku do września ukraińskie firmy dokonały 880 tysięcy przewozów przez polskie granice. Do końca roku pewnie dojdzie do 1,2 mln przewozów.
https://konfederacja.pl/6-listopada-przewoznicy-ponownie-zablokuja-granice-z-ukraina/
@BayzedMan: narodowcy nigdy nie byli wolnorynkowi. Jak im konkurencja nie pasuje to robią fiku miku szachu machu piękny fikołek
@QHiN: Możesz przedstawić konkrety, a nie posługiwać się takim dziadowskim #!$%@??