Wpis z mikrobloga

#footballmanager #fm24
Siemanko pykam sobie co jakiś czas w FMa i aktualnie się trochę wciągnąłem i gram od 2 miesięcy ciągiem i mam pare pytań na które, nie mogę znaleźć odpowiedzi. Chodzi o fm23 teraz przeniosłem save'a na fm24. Do rzeczy (gram Lechem):
1. Kiedy wzrasta reputacja klubu? 4 sezony 3 mistrzostwa, raz liga konferecji ćwierćfinal, raz grupa ligi mistrzów, dwa razy wyjście z grupy w lidze europy i reputacja klubu stoi w miejscu :/ Aktualnie budżet na transfery wynosi 45 mln i na płace 2.5mln, nie mam kogo kupować bo nikt dobry nie chce do mnie przyjśc, biorę średniaków z potencjałem, którzy wystrzeliwują w rok dwa i odchodzą do średniaków europejskich mimo podobnej kasy u mnie. Dopiero w 5 sezonie udało mi się ostro podbic rekord transferowy i mój junior poszedł za 20 mln (do 2 ligi angielskiej xD) a jego wartość po transferze od razu skoczyła x2.
2. Treningi po meczach czy dawać trening rezerwowym po dniu meczowym? Mam wrażenie, że przy grze co 3 dni juniorzy z szerokiej ławki i rezerwowi troche się obijają jak mają 2 dni wolne z samą regeneracją.
3. Kosmiczne wyniki punktowe, 4 sezony każdy ponad 70 punktów na sezon, 2 razy ponad 80 no to się u nas nie zdarza za często a i tak walczyłem praktycznie do końca o mistrzostwo mimo, że skład na oko już jest odrealniony względem polskiej ligi xD czy to norma?
4. O handicapie nie ma co pisać z chęcią wstawie zdjęcie, w FM24 to zdarza się jednak notorycznie czy też to czujecie?
5. Priorytety rekrutacyjne nie działają za dobrze, nie kombinuje daje dwie pozycje szukam wonderkida z niskimi umiejętnościami i nikogo nie znajdują, czy skauci w ogóle szukają po ligach u19? Sztab mam wymaksowany przy kilku podwyżkach płac jakie im ogarnąłem.