@NieRozumiemIronii: ten artykuł ściema. 2 i 3 pilot nadal mają stawki porównywalne z kierowcą tira za Niemczech. Wewnetrzne programy szkolące na TR leżą wszędzie poza Wizz i Ryan, bo tam mało kto chce latać za ich stawki. Już lepiej wziąć kredyt na TR niż #!$%@?ć się na 3-5 letnią lojalke w low coście.
Kapitanów brakuje, bo aktualni się starzeją. Ale jak Emirates, Etihad, Qatar czy nawet LOT dają raptem 25-30k PLN
Czy rynek pracy dla frozen atpl nadal leży na cyckach?
Warto robić TR na Airbusy czy to nie pomaga?
https://www.oliverwyman.com/our-expertise/insights/2022/jul/airline-pilot-shortage-will-get-worse.html
2 i 3 pilot nadal mają stawki porównywalne z kierowcą tira za Niemczech.
Wewnetrzne programy szkolące na TR leżą wszędzie poza Wizz i Ryan, bo tam mało kto chce latać za ich stawki. Już lepiej wziąć kredyt na TR niż #!$%@?ć się na 3-5 letnią lojalke w low coście.
Kapitanów brakuje, bo aktualni się starzeją. Ale jak Emirates, Etihad, Qatar czy nawet LOT dają raptem 25-30k PLN