Aktywne Wpisy
Lolenson1888 +752
Nowy, pachnący świeżością przystanek Reduta Wolska. Pierwszy dzień po otwarciu ogromne graffiti, szybko zamalowane przez utrzymaniowców, ale ślad pozostał.
Dziś rano po drugiej stronie to.
"Mordo to jest sztuka"
#warszawa #wola #bekazpodludzi
Dziś rano po drugiej stronie to.
"Mordo to jest sztuka"
#warszawa #wola #bekazpodludzi
neurotiCat +14
Zadziwia mnie to polskie uwielbienie dla Litwinów.
https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-ktore-narody-lubia-polacy-na-czele-mieszkajacy-poza-europa,nId,7383439#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
#ukraina #europa #polska #sondaz
https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-ktore-narody-lubia-polacy-na-czele-mieszkajacy-poza-europa,nId,7383439#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
#ukraina #europa #polska #sondaz
Co myślicie o konwersji napędu z 530 na 525 lub widziałem nawet opcje 520. Czy żywotność napędu spada drastycznie? Obecnie oryginalny Suzuki ma 25 tys przebiegu i nadaje się do wymiany, aczkolwiek przy 20 był jeszcze w miarę równo wyciągnięty. Trochę zaskoczył mnie ten przebieg, ale smarowałem co 300 km i jak widać było warto. Czy na łańcuchu 525 motocykl będzie odczuwalnie żwawszy?
co to ma na celu ? :D
Ale nie wierze, że motocykl będzie żwawszy.
Ja robiłem kiedyś z 532 na 530.
Gx
IMO nie zauważysz poprawy przyspieszenia, nie ta skala zjawiska, musiałbyś założyć bez-oringowy tylko one mają śmieszną żywotność.
Gx
Tylko nadal zastanawiam się dlaczego temat konwersji jest tak popularny na anglojęzycznych forach, pojawia się często przy temacie zmiany zębatek na większe/mniejsze. Czyli jest to aspekt czystko ekonomiczny?
@Reynald: ( ͡° ͜ʖ ͡°) ty w ogóle wiesz że piszesz o łańcuchu napędowym?
@Reynald: chyba nie. Smaruje jak mi się przypomni, wymieniam napęd co ~30kkm xD
A nie przypomina mi się co tankowanie
@Reynald: podejrzewam łatwiejszą dostępność zębatki z daną liczbą zębów w takim rozmiarze.