Wpis z mikrobloga

@Ranger ale o co chodzi? Na do jazdy do pracy, sklepu ewentualnie wakacje to będzie zły samochód? Ze swoimi pieniędzmi niech ludzie robią co chcą. Lepiej ty się pochwał czym tam jeździsz? Pachniesz mi 15letnia klasa premium enjoyer ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@TrionicSe7en: no właśnie rozważam go... A cokolwiek nie napiszę, to zawsze się zlecą i odradzają, więc czekam teraz na zjebkę

bo to jest SUV

@assninja: chcę mieć trochę w piździe te polskie dziury i krawężniki, poza tym zdarza mi się gdzieś dojechać polną drogą i mam dość szorowania podwoziem po kamieniach
  • Odpowiedz
  • 0
tzn z dołu ale z góry


@assninja: o, to też, #!$%@?ą mnie te niewyregulowane światła u innych kierowców w moich lusterkach, fajnie będzie mieć je wyżej
  • Odpowiedz
@Ranger: relatywnie tanie i dobre auto. Porównywalny cenowo z Dusterem (tylko 4WD).

Minusy:
- wygłuszenie
- hałas przy prędkościach autostradowych
- gumowate prowadzenie ale nie tak jak w przypadku hamerykańskich aut

Plusy:
- zabezpieczenie antykorozyjne (12 lat gwarancji na perforację nadwozia)
- duszaniespokojna posiada i zachwala (typ od testów napędów 4WD)
- w terenie i na śniegu banan na twarzy
- 4WD (auto/sport większy udział przedniej osi, snow większy udział tylniej)
  • Odpowiedz
@Ranger: zabezpieczają woskiem w fabryce - producent szacuje oznaki korozji po 13 latach. Tutaj Vitara przed faceliftem 2015 a więc gorzej zabezpieczona i użytkowana bardzo intensywnie: https://youtu.be/ELxlv7I3CP0?si=5XUjE3cz_U9Nw_6n
Moim zdaniem warto zabezpieczyć ale dopiero po kilku latach od zakupu. Chyba, że auto kupujemy na "chwilę".

Z minusów dodam jeszcze brak podgrzewanej kierownicy i odcinający się lakier na błotnikach - tak to wychodzi z fabryki.
  • Odpowiedz