@tos-1_buratino puść to liniami bez skrzynek. W najgorszym wypadku linia ci się zapełni. Ale to skutkuje oddaniem źródłowego materiału na inne produkcje.
@ziiemniiak: Puszczałem bez skrzynek to się zawalało samymi czerwonymi a zielonych cały czas brakowało i laboratoria stały zgaszone. Chciałem żeby szło wolniej ale zawsze były obie butelki.
Ale noobem jeszcze jestem bo to pierwsza rozgrywka po zakończeniu tutoriala. Jeszcze sprawdzam różne opcje.
@tos-1_buratino: O kurde chopie, aż mi się ciepło zrobiło i przypomniały początki w factorio. Ogólnie circuity to mega narzędzie ale tutaj to mocno przekombinowałeś (ja w moich save'ach zaczynam się zbliżać do circuitów w późnym midgamie) , input green/red science można łatwo zbalansować zwykłymi 2ma spliterami a zapchana linia produkcji obu to "optymalny/porządany" stan
Puszczałem bez skrzynek to się zawalało samymi czerwonymi a zielonych cały czas brakowało i laboratoria stały zgaszone
@tos-1_buratino: Puszczaj czerwone po jednej stronie belta, zielone po drugiej, tak jak to robisz teraz, ale bez skrzynek i bez logiki obwodów, nie są tu potrzebne.
Chłop siedzi w nocy i ustawia jakieś gówno aby równomiernie pobierało buteleczki z dwóch skrzyneczek. Śmiechu warte.
Puszczałem bez skrzynek to się zawalało samymi czerwonymi a zielonych cały czas brakowało i laboratoria stały zgaszone. Chciałem żeby szło wolniej ale zawsze były obie butelki.
Ale noobem jeszcze jestem bo to pierwsza rozgrywka po zakończeniu tutoriala. Jeszcze sprawdzam różne opcje.
O kurde chopie, aż mi się ciepło zrobiło i przypomniały początki w factorio. Ogólnie circuity to mega narzędzie ale tutaj to mocno przekombinowałeś (ja w moich save'ach zaczynam się zbliżać do circuitów w późnym midgamie) , input green/red science można łatwo zbalansować zwykłymi 2ma spliterami a zapchana linia produkcji obu to "optymalny/porządany" stan
@tos-1_buratino:
Puszczaj czerwone po jednej stronie belta, zielone po drugiej, tak jak to robisz teraz, ale bez skrzynek i bez logiki obwodów, nie są tu potrzebne.