Wpis z mikrobloga

@wikary: był czas na wpłatę do 9 stycznia (po gwarantowanym kursie z momentu zawarcia transakcji - za nieopłacenie przez użytkownika są w regulaminie kary). Nie zdążyłem kupić tylu CHF w nocy, bo miałem kasę na koncie w innym banku. Ok. 10.00 przyszły maile że zlecenia zostały anulowane "z powodu nieopłacenia", chociaż na potwierdzeniu zlecenia stoi jak byk że mam na to czas do 9 stycznia do godz. 18.00 żeby nie stracić
@wikary: generalnie rozumiem że to był ich błąd i w nocy też na 90% tak sądziłem. Ale jednak oczekuję chociaż maila z przeprosinami i wyjaśnieniem sprawy, a nie maila że "anulowali bo nie opłaciłem". Nie planuję jakiejś walki z nimi o to po sądach itp. o ile sami się przyznają do błędu a nie będą zwalać tego na moje nieopłacenie.