Wpis z mikrobloga

Mirki, nigdy Was nie prosiłem, ale teraz zajebiście proszę o pomoc. Bujam się od pół roku z zepsutym telewizorem Philipsa, który kupiłem za 6.5 tysiąca zł na xkomie i nie wiem sam co mam już robić. Serwis Philipsa to jest jakiś dramat, są tak bezczelni że to sie chyba nadaje na znalezisko. Już Wam nakreślam temat.

Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.

#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
  • 165
tylko pytanie czy teraz przyjmą jak była już ingerencja w naprawę i wymieniane były podzespoły


@koronawirus: teraz to już po ptokach może być. Sklep nie może odmówić Ci rękojmi, a jedynie rozpatrzyć negatywnie. Jeśli x-kom nie wydał w ciągu 14 dni decyzji no to masz podstawę do żądania zwrotu całości. Nie ważne nawet czy tv faktycznie jest wadliwy czy nie.
@koronawirus ja miałem podobne cyrki. Też Philips, ambilight ale kupiony w rtv agd. Po tym telewizorze powiedziałem sobie że nigdy nie kupię telewizora z androidem. Wymieniali wszystko. A telewizor nadal wariował (pomagał hard reset, czyli wyjęcie go z zasilania). Wal to z rękojmi w x-kom. Pisz że telewizor ma wadę fabryczną i firma philips nie potrafi się z nim uporać. Wnioskuj o zwrot kasy. Ja tak zrobiłem i już ładnych pare lat
@koronawirus ja później na tylnym siedzeniu samochodu przywiozłem ten telewizor do sklepu i Pani z pocałowaniem rączki wypłaciła mi pełno wartość telewizora po czym dopłaciłem i kupiłem inny.