Aktywne Wpisy
bugzer +186
Pamiętacie ta zenade jak typ na swojej 18 dostał taniec erotyczny? Goście wraz z rodziną utworzyli kółko a on siedział na krześle po środku. Tak go to podniecało że wyjął śmigło i zaczął normalnie pałować Wiplera przy wszystkich gościach i rodzinie xD Kiedyś tu latały foty z tego wspaniałego wydarzenia.
#heheszki
#heheszki
Marek_Tempe +83
Kwiat Jabłoni - "Dziś późno pójdę spać"
#muzyka
#muzyka
Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.
#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
@Qql3l3: A ja kupiłem na działkę jakiegoś Telefunkena na znanym portalu, 43 cale i jestem mega zadowolony. Zapłaciłem tysiaka. xD
Włącza się to samo, czy po wciśnięciu klawiszy na pilocie? Może to cholerstwo włącz się po kliknięciu kilkukrotnie w jakieś klawisze?
Taka opcja ukryta?
try to access the recovery mode ...
- pull power cord
- press cursor on the back of your TV down and hold it down
- while pressing down, reconnect power cord
- still hold it for at least 5 sec
- recovery should start