Aktywne Wpisy
Biały i czarny kolor skóry dają po prostu ładny kontrast i fajny efekt estetyczny, niekoniecznie jest to promowanie jakiś mieszanych związków przez duże złamane nosy jeśli chodzi o zdjecia/reklamy
#niepopularnaopinia
#niepopularnaopinia
tomwoj343 +5
Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.
#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
@koronawirus: Ja #!$%@?, telewizor ledwo się mieści w mieszkaniu, a karton to chyba trzeba by trzymać u sąsiada.
@SwiatWedlugAndrzeja: ale oni chcą go potem sprzedać komuś innemu jako nowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Qql3l3: Mam TV "bez systemu" i to świetna decyzja. Jest dużo taniej, a aplikacje ogarniam przez TV Box, na którym mam dużo większą swobodę niż na obwarowanym zabezpieczeniami Android TV.
https://wykop.pl/link/7322007/philips-polska-czyli-bezczelne-traktowanie-klienta
Potrafił obudzić w nocy zupełnie z dupy z głośnym trzaskiem z głosników i kolorami tak jak u ciebie.
Tylko mi go bez problemu naprawili ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jakoś dziwnie cierpliwy jesteś pół roku się #!$%@?ć na TV, który używasz codziennie :D
Można też zgłosić do X-KOMu z tytułu rękojmi i niech oni się przepychają z producentem...
@SwiatWedlugAndrzeja: Bzdura. Musi mieć opakowanie zastępcze, które zabezpieczy telewizor tak samo dobrze, jak oryginalne.
Jeśli OP wyrzucił styropianowe wytłoczki i nie ma skąd skołować kartonu o przybliżonych do oryginalnego wymiarach, to ciężko mu będzie spakować do transportu telewizor, owijając go folią bąbelkową, bo nawet, jeśli zawiezie go osobiście do salonu, to i tak odbierze go