Wpis z mikrobloga

Mirki, nigdy Was nie prosiłem, ale teraz zajebiście proszę o pomoc. Bujam się od pół roku z zepsutym telewizorem Philipsa, który kupiłem za 6.5 tysiąca zł na xkomie i nie wiem sam co mam już robić. Serwis Philipsa to jest jakiś dramat, są tak bezczelni że to sie chyba nadaje na znalezisko. Już Wam nakreślam temat.

Pół roku temu kupiłem telewizor w sklepie #xkom , Philips 75PUS8807 75 cali za 6.5 tysiąca zł. Przywiozła mi go ekipa Zadbano, która musiała sprawdzić w mieszkaniu czy wszystko ok z telewizorem i rozwaliła karton przy odpakowywaniu, który nadawał się już tylko na śmietnik. Po kilku dniach zacząłem mieć problemy z telewizorem. Ten zawieszał się w losowych momentach i zaczynał migać na przemian kolorami, pomagało jedynie wyłączenie go z prądu. X-Kom nie mógł zrobić nic w tej sprawie, bo nie mam na niego kartonu (przypominam, że zniszczyła mi go ekipa, którą xkom do mnie wysłał). Pierwsze 2 miesiące trwała korespondencja z firmą x-kom, która przekierowała mnie do serwisu Philips Polska, ponieważ oni mają opcję naprawy domowej. Tak więc zrobiłem, kolejny miesiąc czekałem na serwis. Jak ci w końcu przyjechali to wymienili matrycę na nową. Po kilku godzinach zauważyłem, że matryca odklejała się od góry i miała szparę na kilka cm. Problem z zawieszaniem telewizora występował nadal pomimo jej wymiany. Serwis był łącznie u mnie 5 razy, raz to porobić zdjęcia, później na wymiany. Zaczynało mnie to już mocno irytować, co zaznaczyłem w rozmowie z serwisem. Kolejna wiadomość od nich brzmiała, że serwis wymieni płytę główną i jeśli kolejny raz problem będzie występował to telewizor zostanie wymieniony na nowy. Serwis wymienił płytę główną, problem wystepuje nadal, a teraz Philips Polska miga się od swoich słów, które mam oczywiście udowodnione w korespondecji z nimi, karząc mi czekać kolejne 30 dni na wizytę serwisu i dalszą naprawę. Po rozmowie z serwisem sami mówili, ze góra nadal nakazuje im podejmować naprawę, pomimo że obiecali wymienić już odbiornik na nowy. Nie mam pojecia co ja mam zrobić, pół roku jestem właścicielem szrota za 6.5 tysiąca złotych. Jestem zbywany bezczelnie przez tak wielką firmę jak Philips Polska, nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem wobec konsumenta. Proszę Was, poradźcie mi, bo ja już nie mam nerwów do tego.

#telewizory #philips #tv #xkom #wykopefekt
  • 165
@koronawirus: kolego, olej ten serwis Philipsa. Odpowiedzialność gwarancyjna producenta jest słabsza niż sprzedawcy w ramach rękojmi. Warunki gwarancji określa to, co sobie gwarant napisze, a rękojmi ustawa. X-kom odesłał cię do Philipsa, bo to dla nich dodatkowe koszty. Mogą próbować dalej cię zbywać, ale ostatecznie nie mogą odmówić odpowiedzialności w ramach rękojmi. Brak pudełka nie ma znaczenia, naprawy gwarancyjne również.
@Rocky_Zuma_Skye: Obym i ja nie zalowal, poki co jestem zadowolony i tak bedzie do czasu az nie padnie :) Ktos gdzies pisal, ze Philips do 2020 trzymal jakosc, pozniej to sie pogorszylo (jak u Mercedesa). Czas pokaze, mam nadzieje ze masz racje, ale ja potrzebuje zeby podzialal troche dluzej niz 3 lata zebym zdecydowal ponownie o kupnie Philipsa.
powiedziałem sobie że nigdy nie kupię telewizora z androidem


@Qql3l3: Mam TV "bez systemu" i to świetna decyzja. Jest dużo taniej, a aplikacje ogarniam przez TV Box, na którym mam dużo większą swobodę niż na obwarowanym zabezpieczeniami Android TV.
@koronawirus zadzwoń sobie do uokik, pomagają bezpłatnie, znają się na rzeczy , mi pomogli przy reklamacji, polecili rękojmię, mowili ze sprawą moze trafić do sądu, wpierw do rzeczoznawcy ale żebym się nie martwił bo takie sprawy są szybkie i z reguły je wygrywasz
@koronawirus Tak, nie widziałem nigdy tv 75 cali. Jako jedyny w tym kraju masz. Wszyscy mamy 32 cali na ścianie. Ty to za to wszystko widziałeś, oprócz tego jak paczkę wysłać, gdy ci karton zniszczą. Pewnie kartonik stałby na klatce, bo hurr durr GDZIE W PIWNICY TAKI WIELKI KARTON?? TO 75 CALI!!
@koronawirus: Eh xD Słyszałem już jedną akcję z Philips Polska i TV OLED... Dziś pomagałem ws. problemy z innym TV to serwis zaproponował wymianę na gorszy model xD Jak zadzwoniłem z pretensjami to nagle znalazł się identyczny model TV i niby mają wysłać nówkę (nie refub).
@koronawirus: to ja tylko dodam że miałem ten sam problem z Philipsem - 8 lat temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Potrafił obudzić w nocy zupełnie z dupy z głośnym trzaskiem z głosników i kolorami tak jak u ciebie.

Tylko mi go bez problemu naprawili ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@koronawirus: pisz do managerów philips polska na linkedinie i innych randomowych ludzi pracujących w tej firmie, trucie dupy zawsze działa, tak samo e-mail i dołączasz 20 innych osób.
Jakoś dziwnie cierpliwy jesteś pół roku się #!$%@?ć na TV, który używasz codziennie :D
Można też zgłosić do X-KOMu z tytułu rękojmi i niech oni się przepychają z producentem...
Nie masz obowiązku posiadania oryginalnego pudełka możesz im go zawinąć w folię bąbelkową i zawieźć samochodem.


@SwiatWedlugAndrzeja: Bzdura. Musi mieć opakowanie zastępcze, które zabezpieczy telewizor tak samo dobrze, jak oryginalne.

Jeśli OP wyrzucił styropianowe wytłoczki i nie ma skąd skołować kartonu o przybliżonych do oryginalnego wymiarach, to ciężko mu będzie spakować do transportu telewizor, owijając go folią bąbelkową, bo nawet, jeśli zawiezie go osobiście do salonu, to i tak odbierze go