Wpis z mikrobloga

#inpost #zakupy

Zrobiłem i opłaciłem zamówienie w eobuwie we wtorek, a dzisiaj jest piątek i paczka nadal nie została wysłana. Tylko do dzisiaj mógłbym odebrać ją w paczkomacie, który podałem, dlatego zapytałem o możliwość zmiany docelowego paczkomatu. inPost odesłał mnie do eobuwie, a oni mówią, że nie jest już możliwa zmiana paczkomatu. Myślicie, że walą ściemę, czy serio się nie da?
  • 5
@kaszkada:
Jak paczka nie została jeszcze nadana, to wystarczy, że przygotują nową etykietę z nowym adresem, a starą anulują.
Gorzej jak już wysłali, wprawdzie da się przekierować, ale nie jest to łatwe i jest płatne (jest to traktowane jak nowa przesyłka z oryginalnego paczkomatu docelowego do nowego paczkomatu docelowego).
  • 0
@pcela: no dokładnie, paczka jest wciąż u nich w magazynie i nie została jeszcze odebrana przez kuriera. Wypierają się że oni już nie mogą zmienić tego. Więcej już tam zakupów nie zrobię.
@kaszkada: no jak już mają etykietę nadrukowaną i paczka leży razem z setkami innych paczek to nic dziwnego, że nie da się. Wyobrażasz sobie, że ktoś będzie specjalnie dla ciebie się przekopywać do twoich butów, kiedy i tak nie ma czasu nawet kanapki zjeść pracując za minimalną krajową? Myślę, że eobuwie bardzo ubolewa przez stratę takiego klienta xD
  • 0
@Gartosz: no w tym wypadku spodziewałbym się, że tak, tak właśnie zrobią, ponieważ informowali o dostępności towaru od ręki i dostawie w 2 dni po czym okazało się, że towaru nie ma od ręki, wyślą kiedy wyślą i nara. A zrezygnować i odzyskać kasy od ręki nie mogę na tym etapie zamówienia xD