Wpis z mikrobloga

@elperson Dlaczego ciągle pchacie narrację że na "firmę" można nasrać a "firma" nie ma prawa wam odpowiedzieć, bo hurr durr marketing, nie wypada. Przecież żaden z tych ludzi nie jest klientem tej firmy i nigdy nie będzie. Firma nic na tym nie traci.
  • Odpowiedz
Firma nic na tym nie traci.


@Notabene: oczywiście że traci, twoim zdaniem po przeczytaniu tego ktoś normalny złoży tam zamówienie? żeby przy ew. reklamacji zostać zwyzywanym przez jakiegoś buraka, któremu wydaje się że jest zabawny
  • Odpowiedz
@elperson Ale co ty #!$%@?. Reklamacja to nie napisanie "wygląda jak gówno, oddajcie pieniądze", jeżeli chodzi o spożywke to nawet by to nie przeszło, dostałbyś suchą informacje że reklamacja odrzucona i elo. I tak, zamówiłbym, chętnie sprawdzę te firmę bo popieram jechanie z frajerami do spodu.
  • Odpowiedz
@Notabene: nie #!$%@?ę, a odnoszę się do reprezentowanego przez nich poziomu obsługi i kultury osobistej. Strach pomyśleć jak wygląda jakość świadczonych przez nich usług

tak, zamówiłbym, chętnie sprawdzę te firmę bo popieram jechanie z frajerami do spodu.

to już, biegnij.
  • Odpowiedz
bo ludzie hejtuja huela bo olaboga jedzenie w proszku


@crystalmethh: Jedni hejtuja bo olaboga jedzenie w proszku a drudzy hejtują bo to jest tak na prawdę mocno przepłacony gainer i jego różne wariacje tyle że z bardziej przyjazną nazwą i opisami dla przeciętnego zjadacza chleba. Oczywiście białko roślinne zamiast zwierzęcego aby było tańsze w produkcji i #!$%@? praktyki sprzedaży że w pierwszej kolejności strona namawia cię do zakupu subskrypcyjnego oraz minimalnych
  • Odpowiedz