Wpis z mikrobloga

Czemu dźwięki, które używam w grze na silniku #unity3d mają lepszą jakość w edytorze niż w gotowym buildzie?
Używam dźwięków w formacie ogg i stworzyłem jedną scenę dla testu, gdzie tańczy sobie ludek i gra muzyka z nałożonym LowPassem na 250 MHz i w edytorze to dudni ładnie, a w gotowym buildzie to brzmi jakby jeszcze HighPass był nałożony na ok. 80 - 100 MHz, nie ma tego dudnienia po prostu xd

Tak samo ustawiłem niski bassowy dźwięk jak gracz wykona zadanie, a w gotowym buildzie tego dźwięku praktycznie nie słychać bo jakby odcinało niskie częstotliwości.

#unity
  • 3
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1 japierdu, zerkne jutro bo dziś już mi się nie chce.
To generalnie muszę każdemu dźwiękowi osobno ustawiać jakość czy jest to jakaś magiczna opcja w ustawieniach projektu?
Dodając dźwięki do gry nic nie zmieniałem więc każdy z nich ma defaultowe ustawienia (prócz kilku utworów, w których włączyłem tylko opcje aby zanim zaczną grać to już będą załadowane bo bez tego mi grę zcinało jak już miały grać)
  • Odpowiedz
@mamniciwszystko w imporcie każdego pliku sprawdz ustawienia. Nie pamiętam co tam jest ale prawdopodobnie jest opcja dotycząca kompresji. I gdzieś jest ustawienie quality dla projektu całego i USB też cud może być
  • Odpowiedz