Wpis z mikrobloga

@Ciuralla1 może musisz aktywować kartę. Na przykład jakimś zakupem w sklepie albo po prostu włożyć do bankomatu. Pin powinieneś dostać osobnym listem poleconym.
  • Odpowiedz
  • 0
@Siekany: no właśnie wczoraj byłem w bankomacie i nic. Na kartce dołączonej do karty jest napisane, że aktywacja karty w iPKO. Niestety karta w aplikacji nie jest widoczna.
  • Odpowiedz
  • 0
@Ciuralla1: sprawdź czy karta jest widoczna w serwisie iPKO. Jeśli tak, przeinstaluj aplikację IKO:
- usuń IKO z danych po zalogowaniu w serwisie iPKO: Ustawienia / Aplikacja IKO / kafel z aplikacją / Usuń,
- usuń IKO z telefonu,
- pobierz i zainstaluj najnowszą wersję IKO,
- ponownie dokonaj rejestracji.
PIN do karty można nadać:
- w serwisie iPKO: Moje produkty / Karty / kafel z wybraną kartą / Szczegóły i
  • Odpowiedz