Wpis z mikrobloga

Argumenty zwolenników CPK:

Wielostronicowe analizy stworzone za czasów różnych rządów, głosy ekspertów, twarde dane

Argumenty przeciwników CPK:
**** I audyt który się nawet nie rozpoczął, bo Tusk chce uwalić projekt.

Jak widzę przeciwnika CPK to wiem że mam doczynienia z debilem zapatrzonym ślepo w jedną partię.
#cpk #kanalzero #bekazpisu
  • 27
  • Odpowiedz
@1polbol: No wszystko spoko, ale nie padł w tej debacie PRAWDZIWY powód wycofywania się z CPK. Tusk już wie, że loty będą kartkowane dla społeczeństwa, więc to lotnisko jest bez sensu. A skąd to wie? Bo sam jest współautorem tych zmian. ( ͡° ͜ʖ ͡°) CPK miałoby sens gdyby te analizy były prawdziwe, ale nie uwzględniają łabędzia jakim jest UE i jej reglementacja lotów dla plebsu w
  • Odpowiedz
  • 2
@ziomus13 sam też o tym pomyślałem, ale po pierwsze CPK to też koleje, a po drugie cargo nadal będzie latać bo jak ograniczenia to na pewno tylko dla biednych, a nie dla firm
  • Odpowiedz
@KubaGrom: drugi argument miljon raportów i analiz. Oczywiście wszystkie wykopki przeczytały od deski do deski.
Ten CPK śmierdzi na kilometr wałkiem, na którym się obłowią politykierzy i inni lobbyści.
@ziomus13: współautorem razem ze swoim asystentem Morawieckim jak rozmumiem?
  • Odpowiedz
@1polbol: Cargo nie będzie rosło w jakimś zastraszającym tempie. Pamiętaj, że w gotowaniu żaby, chodzi również o to, żebyśmy jak najmniej mieli i było jak najwięcej wartości wspólnej. Atrakcyjność kolei wg mnie to jakaś abstrakcja. Ma ona jedynie sens w połączeniu największych miast w Polsce. Ja osobiście znam tylko studentów, którzy obecnie z tego korzystają. Ewentualnie jednego pracownika PKP, który ma 90% zniżki. Wszyscy inni to samochód i samoloty.

EDIT: Żeby
  • Odpowiedz
Wielostronicowe analizy stworzone za czasów różnych rządów

@1polbol: Mówisz o tych wielostronicowych analizach jak na przykład analiza rentowności?
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/czy-inwestycja-w-cpk-sie-zwroci-policzono-kiedy/dmmn0k6
Które potem okazało się kłamstwem i EY musiał prostować że oni takiej analizy nie robili?
https://www.ey.com/pl_pl/news/2023/11/informacja-o-raporcie-ey

Ja to jednak odnoszę wrażenie że ślepo zapatrzeni to nie są sceptycy CPK tylko właśnie jego wyznawcy którzy kompletnie ignorują fakt że na wielu płaszczyznach zostali ordynarnie przez pis #!$%@?.
  • Odpowiedz
@1polbol: istnieją argumenty przeciwko CPK, ale nie są na tyle przekonujące by uwalić projekt. Jeżeli robimy analizę SWOT, to wrzucamy je po prostu w "weaknesses" żeby mieć świadomość ich istnienia, ale to nie oznacza, że przeważają i rezygnujemy z projektu. Wybór pomiędzy CPK, a portami regionalnymi, to tak naprawdę dyskusja między systemem centralnym, a rozproszonym. Jeden i drugi ma swoje zalety i odbyło się na ten temat tysiące dyskusji w różnych
  • Odpowiedz
a jeżeli cargo nie przyleci na CPK i będzie modlin 2.0?


@jozef-dzierzynski: Nie będzie Modlina 2.0, bo Okęcie zostanie zlikwidowane i CPK przejmie jego ruch lotniczy. Inaczej sobie tego nawet nie wyobrażam. Może nie każdy mieszka w Warszawie, ale ja mieszkam w Ursusie i samoloty latają mi nad głową. Nie pruję się o to, bo miałem tego świadomość kupując mieszkanie i jestem przyzwyczajony, ale widzę jak często latają samoloty. Ilość lotów
  • Odpowiedz
drugi argument miljon raportów i analiz. Oczywiście wszystkie wykopki przeczytały od deski do deski.

Ten CPK śmierdzi na kilometr wałkiem, na którym się obłowią politykierzy i inni lobbyści.


@prismo: Jprdl, z jednej strony kisnę z takich idiotów jak ty, którzy wypisują non stop te same brednie bo są na tyle leniwi, że nie chce im się zapoznać z argumentami za CPK.
Z drugiej strony to jest #!$%@? przerażające, że takie bałwany
  • Odpowiedz