Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
W związku z tym, że zostałem internowany za rzekome szerzenie nienawiści wobec Michała Pasternaka, muszę posiłkować się anonimowym grypsem.

Pierwszy raz od powstania PPV nie kupiłem licencji. Karta była dla mnie nieinteresująca a w obliczu bezczelnej protekcji baxtona i, wręcz goebellsowskiej próbie wybielania uczestników Pandora Gate, nie będę więcej wspierał tego procederu. W związku z tym prawdopodobnie jest to jedna z ostatnich infografik przygotowanych przeze mnie. Jeśli ktoś chce to kontynuować, to odezwę się po Clout MMA 4.

Gala Fame MMA 20 cieszyła się największym zainteresowaniem od 3 lutego 2023. Zatem Swarzędzcy Kunkarze musieli czekać rok i 5 gal na przebicie tamtego wyniku. Wciąż jednak trochę zabrakło do Fame MMA 15, ale nie oznacza, to że sprzedaż nie była na podobnym poziomie.

Ostrożnie szacując, Fame MMA 20 mógł sprzedać od 430K do nawet 500K licencji.

Programy przed galą wcale nie były rekordowe, więc nie przypisywałbym tej wysokiej stymulacji sprzedaży Kasjuszowi lub Natanowi, a już na pewno nie turniejowi. Don Kasjo i Marcoń z pewnością mieli swój wkład, ale zdaje się, że to Bandżi było gamechangerem, co potwierdza udana kampania gromadząca dwa sektory widzów na żywo.

Biorąc pod uwagę to, że Bandżi szykuje się na więcej, na horyzoncie jest pojedynek Bandury z zawodowcem oraz konfrontacja z inną grupą twitchowego community, to zakładam, że Fame MMA będzie szło właśnie w tym kierunku i skupi się na mobilizacji publiki z Twitcha.

Myślę, że będzie to nowe otwarcie we freakach, które daje nadzieję Swarzędzkim Kubkarzom na powrót do stałej sprzedaży powyżej 500K. Oznacza to jednak rezygnację z pewnych grup docelowych i skupienie na łatwym do modelowania normictwie. Pytanie tylko jaka jest żywotność takiej grupy. Próby angażowania Xayoo, Mlekozyniaków czy odpadów z Ekipy wcale nie potwierdziły, że w szerszej perspektywie jest to pewny kierunek.

#famemma



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: digitallord
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
W związku z tym, że zostałem internowany za r...

źródło: indeks

Pobierz
  • 3
✨️ Autor wpisu (OP): @qwe_ LOL, 95% wejść na witrynę w marcu nastąpiło w dzień gali czego już POTĘŻNY recenzent nie wziął pod uwagę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To jest informacja potwierdzona już dawno i sami włodarze różnych organizacji o tym mówili. Właściwie całość PPV sprzedaje się w dniu gali a około 90% na kilka godzin przed galą. Te brakujące kilka % z innych dni (również dzień
To jest informacja potwierdzona już dawno i sami włodarze różnych organizacji o tym mówili. Właściwie całość PPV sprzedaje się w dniu gali a około 90% na kilka godzin przed galą. Te brakujące kilka % z innych dni (również dzień po gali) nie zaburzają arytmetyki i nie powodują, że porównywane są gruszki do jabłek.


A wziąłeś pod uwagę, że PPV sprzedaje się również po gali? Tomek z fightsportu podał właśnie, że na Clout