Aktywne Wpisy
Itslilianka +19
Jadę oglądać moje wymarzone auto z czasów dzieciństwa. (。◕‿‿◕。) Na co zwracać uwagę? Nie mogę się doczekać aż usiądę za kółkiem #motoryzacja
vivijes +32
przegrałam zakład, więc zgodnie z umową wywiązuje sie z #pokazmorde ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#falszywyniebieskipasek #famemma #primemma
#falszywyniebieskipasek #famemma #primemma
W skrócie. W trakcie jazdy szyba czołowa dostała kamieniem wystrzelonego spod kół pojazdu jadącego z naprzeciwka, szyba do wymiany. Mam wykupione AC z ubezpieczeniem szybowym także otarłem łzy myśląc że chociaż częściowo zwróci mi się koszt AC. Zgłosiłem uszkodzoną szybę w firmie Autoglass która współpracuje z Uniqa i zajmuje się wymianą szyb oraz formalnościami zgłoszenia szkody.
Nim jednak dokonałem zgłoszenia, dla pewności zadzwoniłem do Uniqi i zapytałem się czy fakt zgłoszenia też szkody w Autoglass przy obecnie posiadanej polisie wpłynie na wysokość przyszłej składki ubezpieczeniowej. Podałem numer polisy, otrzymałem informację że nie wpłynie to na wysokość przyszłej składki no i cacy, zaznaczam że zgłosiłem szkodę w terminie wyznaczonym przez ubezpieczyciela.
Tak się akurat złożyło że po naprawie tej szyby pojawiła mi się okazja do kupienia drugiego auta w fajnej cenie i postanowiłem z tej okazji skorzystać. Wtedy właśnie przy wybieraniu polisy dowiedziałem się że Uniqa zgłosiła wymianę szyby jako szkodę i koszt mojej polisy do drugiego auta podskoczył o 1300 zł ¯\(ツ)/¯ Dzwoniłem do firmy Autoglass poprosić ich o dokumenty które wysłali do Uniqi ale do samego ubezpieczyciela jeszcze nie dzwoniłem.
Pytanie do was. Czy ktoś z was miał podobną przygodę ? Jeśli tak, to czy i jak reklamowaliście takie "zachowanie" ? Wiem że to nie jest odosobniony przypadek i zamierzam zgłosić sprawę do UOKIK i być może podjąć inne kroki prawne.
Jednocześnie chciałbym zdementować informację że w dniu 27.01 o godzinie 14:33 nagrałem rozmowę z konsultantem Uniqi w której to Pani ładnie poświadczyła że wysokość mojej składki ubezpieczeniowej nie ulegnie zmianie.
#uniqa #oc #ac #ubezpieczenia
W żadnym wypadku nie jest to normalna sprawa. To że firmy ubezpieczeniowe przyzwyczaiły nas do tego że robią nas w konia to nie jest moim zdaniem normalna sprawa.
Być i tak może, ale nie było to zaznaczone w rozmowie której nie nagrałem.