Wpis z mikrobloga

#grajzwykopem #ciekawostki #eveonline

Sam gram praktycznie w tą samą gre od osiemnastu lat co dla wielu pewnie nie jest normalne, ale tu już wyższy stan umysłu, jedna osoba mająca około 20 kont w jednej grze, wszystkie opłacone i zalogowane "nie da się zalogować więcej niż jedno konto jeśli nie jest to konto premium" czyli coś około 400 dolarów abonamentu miesięcznie ewentualnie coś około 47mld isk, jak się bawić to się bawić, mój mózg doznawał konwulsji przy kontrolowaniu czterech kont, a tu proszę jednak się da więcej.
Drake1 - #grajzwykopem #ciekawostki #eveonline

Sam gram praktycznie w tą samą gre od...

źródło: gank

Pobierz
  • 4
@Drake1: A no to Jason Kusion, ale to legenda już. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja mam problem z 2 kontami, więc raczej do mało angażujących rzeczy używam, cięzko mi walkę wyobraźić tbh tzn jestem pewien, że zapomniałbym coś nacisnąć.
@Drake1: To nie tak dużo, u nas typy po 40 kont miewali. Jak koleś gankuje to zarabia na tym wystarczająco. My na przykład mielismy typa co sponsorował(wygrał w lotto w Australii) za zabieranie na kontent, poza tym to nie jest tak jak ogarnianie 4 kont manualnie. On leci na broadcast input.
@Drake1: Mi się zdarzało max 3 konta odpalać na raz. Najpierw dało się obejść ograniczenia do zaplexowanych kont, potem korzystałem z faktu, że za referala dostawało się miesiąc abonamentu, więc można było zaplexować jedno konto na miesiąc, a na głównym też dostać miesiąc.Potem to też zepsuli i miałem już max 2 konta.

Jakoś bardziej "bojowo" na dwa konta rzadko mi się zdarzało latać. Drugie było albo do kopania, albo jako "ucho"
  • 0