No cóż. MediaExpert wytarło się prośbą o naprawienie swojego błędu tj. realizację zwrotu, zamiast serwisu, twierdząc, że przeprowadzona diagnoza wykazała prawidłowe działanie sprzętu i jako ostateczna decyzja żądanie nie zostaje uwzględnione.
Profil @Media_Expert zasugerował odwołanie sie od decyzji do BOKu, ale raczej sobie to daruję, bo widze jakie mają podejście do klienta.
Żałuję że w ogóle zgadzałam się na pierwszą (nieskuteczną) naprawę - trzeba było od razu wnosić o zwrot, a z telefonem niech sobie robią co chcą. Odpakowałam z ciekawości paczkę z telefonem, który wrócił po ostatniej analize z serwisu i problem z aparatem zniknął - robi normalne zdjęcia. Podejrzewam, że przy ostatniej pomyłce zamiast na zwrot trafił na serwis, i tam go naprawili.
Nie wiem czy go nie sprzedam do lombardu, bo oprócz aparatu ma jeszcze problem z wykrywaniem karty SIM tj. karta jest włożona, ale aplikacje jej nie wykrywają (np bankowa lub gdy próbuję zadzwonić).
Cóż mogę na koniec powiedzieć - zastanowię się jeszcze co zrobić z tą sprawą. Przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie #mediaexpert przestrzegam bo moim zdaniem mają niepoważne podejście do klienta, nie potrafią zsynchronizować informacji między zgłoszeniem a infolinią, #oszukujo że coś zostanie poddane zwrotowi, a leci do naprawy na serwis, a BOK pewnie kręci beke, że bujam sie z nimi od trzech miesięcy, gdy oni mnie zbywają.
@JestemKolejnymRozowymPaskiem: tutaj przykłąd niewykrywania karty SIM w telefonie, mimo że android pokazuje że jest zasięg - nie znalazłam w internecie takiej sytuacji, nie wykluczam że jest to wina samego softu, ale niektóre połączenia też mi czasem z tego telefonu nie wychodzą.
@JestemKolejnymRozowymPaskiem: W swoim poco x6 miałem ten sam problem gdy włożyłem dwie karty SIM, problem był tylko z IKO, mbank i velo bank działały spoko. Więc imo to kwestia softu xiaomi
@JestemKolejnymRozowymPaskiem: taka rada na przyszłość, jak coś CI nie pasuje, składasz reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem zwrotu pieniędzy. W sklepie Ci powiedzą że teraz prawo daje im możliwość naprawy/wymiany za pierwszym razem, przytakujesz i mówisz żeby i tak zaznaczyli że żądasz zwrotu. Jeżeli uznają za nie zasadne jak w tej chwili, to prosisz lokalnego UOKiK o pismo w twojej sprawie ( tu widzę Cię UOKiK olał, bo to on powinien
Ten aktor i postać Ghula wg mnie nosił cały serial na barkach. Całość jest bardzo dobra ale jak pojawia się Goggins na ekranie, to zaczyna być jeszcze lepiej. #fallout #seriale
No cóż. MediaExpert wytarło się prośbą o naprawienie swojego błędu tj. realizację zwrotu, zamiast serwisu, twierdząc, że przeprowadzona diagnoza wykazała prawidłowe działanie sprzętu i jako ostateczna decyzja żądanie nie zostaje uwzględnione.
Profil @Media_Expert zasugerował odwołanie sie od decyzji do BOKu, ale raczej sobie to daruję, bo widze jakie mają podejście do klienta.
Żałuję że w ogóle zgadzałam się na pierwszą (nieskuteczną) naprawę - trzeba było od razu wnosić o zwrot, a z telefonem niech sobie robią co chcą. Odpakowałam z ciekawości paczkę z telefonem, który wrócił po ostatniej analize z serwisu i problem z aparatem zniknął - robi normalne zdjęcia. Podejrzewam, że przy ostatniej pomyłce zamiast na zwrot trafił na serwis, i tam go naprawili.
Nie wiem czy go nie sprzedam do lombardu, bo oprócz aparatu ma jeszcze problem z wykrywaniem karty SIM tj. karta jest włożona, ale aplikacje jej nie wykrywają (np bankowa lub gdy próbuję zadzwonić).
Cóż mogę na koniec powiedzieć - zastanowię się jeszcze co zrobić z tą sprawą. Przed kupowaniem czegokolwiek w sklepie #mediaexpert przestrzegam bo moim zdaniem mają niepoważne podejście do klienta, nie potrafią zsynchronizować informacji między zgłoszeniem a infolinią, #oszukujo że coś zostanie poddane zwrotowi, a leci do naprawy na serwis, a BOK pewnie kręci beke, że bujam sie z nimi od trzech miesięcy, gdy oni mnie zbywają.
#afera #sklepyinternetowe #elektronika #telefony
Komentarz usunięty przez autora