Wpis z mikrobloga

Hej, mam trochę zagwozdkę przy tworzeniu strony internetowej.

Napisałem konfigurator w JavaScript, który zbiera dane z inputów, zapisuje je do obiektu “Product” (Gdzie mam wszystkie dane produktu, cenę itd.)

Strona stoi na Wordpressie i korzysta z WooCommerce do obsługi zamówień, koszyka itd. Dostałem takie “zadanie” bo wcześniej konfigurator stał na dosyć słabym kodzie PHP, ja na PHP się absolutnie nie znam i dostałem zadanie żeby napisać taki konfigurator w JS. Po wszystkim okazało się no że reszta produktów (Gotowe produkty na stronie, bez żadnej konfiguracji) jest dodawana przez formularz POST i obsługiwana przez WooCommerce.

Czy jest jakiś elegancki, albo mniej elegancki (Byle działało) Sposób żeby podpiąć, przekazać zmienne z mojego obiektu do WooCommerce i dodać produkt do koszyka żeby od tamtego momentu już był całkowicie obsługiwany przez Woo?

Z tego co widziałem to można skorzystać z API WooCommerce, ale jestem cały czas początkujący i nie potrafię stwierdzić czy coś takiego ma prawo działać, a zanim poświęcę tydzień pracy to może ktoś mi doradzi:D (To mój pierwszy tego typu projekt, jeśli zrobiłem jakąś głupotę to konstruktywna krytyka jest jak najbardziej mile widziana)

#javascript #php #wordpress #programowanie #frontend #woocommerce #stronywww #www #sklepyinternetowe #informatyka
  • 4
  • Odpowiedz
Dostałem takie “zadanie” bo wcześniej konfigurator stał na dosyć słabym kodzie PHP


@zxzsound: XDDDD Nie znasz języka, nie znasz rozwiązania, w sumie to #!$%@? wiesz ale już zdążyłeś ocenić cudzy kod :D Pierwszorzędne :D
  • Odpowiedz
  • 0