Aktywne Wpisy
smuteczek2000s +103
Dzień dobry
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
Querly96 +55
Mirki, przyszedł mi rower, ale z tego co widzę kierownica jest lekko wygięta, ale udało mi się ja naprostować. To normalne w rowerach tego typu, że kierownica jest giętka?
Podrzucam zdjęcie jak wygląda mocowanie klamkomanetki do kierownicy.
Btw pytanie. czy to skrzywienie mogło rozregulować przerzutki? Bo te przy korbie (czyli akurat ta klamkomanetka) się nie przełączają, chociaż czuje zmianę napięcia w lince, więc nic się nie urwało. Zgaduje że musze je wyregulować przy samej manetce?
Pewnie głupie pytanie ale nie chce mi się ich losowo regulować w 3 miejscach, czy ile ich tam jest xD
@neo320: to nie do końca tak. Obudowa kabla powinna być dociśnięta do klamkomanetki. Na miejscu tego styku z założenia nie ma żadnej regulacji. Jeśli coś się rozregulowało, to przypadkiem. Regulację masz na śrubie baryłkowej, zazwycza umieszczonaj z przodu tam gdzie wystaje linka albo tam gdzie linka wychodzi na wierzch na ramie (starsze