Wpis z mikrobloga

@SgtPepper1942: Ja bym nie kupił starego turbo diesla z takim przebiegiem. Jak kupujesz auto za tak małą kasę to bardzo prawdopodobne, że awaria turbo czy wtrysków która pewnie już za rogiem będzie Cię 25% ceny auta kosztować...za taką kasę to się kupuje małe wolnossące proste pyrdki bo nic w lepszym stanie nie kupisz w tych pieniądzach.
@SgtPepper1942: Co do silnika, jeżeli tylko jest dbany i serwisowany rozsądnie, to bez problemu kręci wysokie przebiegi. Ojciec miał B6 z 2.0TDI na common railu, kupił jakoś przy 175k, sprzedał przy 430k bodajże. Wymieniał tylko rzeczy eksploatacyjne, turbo, dwumas, wtryski oryginał.
Natomiast co do samego auta, uważaj na rdzę. Niestety zarówno polifty B6 jak i cała produkcja B7 ma z nią problem, od wykwitów wokół klamek, przez klapę, dach, dosłownie każdy
@SgtPepper1942: Odpryski od kamieni na luzie z lakierem zaprawkowym ogarniesz. Co do korozji, na zdjęciach możesz jej nie zobaczyć, na żywo musisz dokładnie auto obejrzeć.
Widziałem już B7 w których było strach pociągnąć za klamkę z obaw o to, że zostanie ona w ręce, to samo z klapą bagażnika.