Wpis z mikrobloga

Jest to jednak niezwykłe, że jak zakonnica je chipsy w reklamie, to to jest obraza uczuć religijnych, a jak ksiądz rucha ministranta, to to jest sprawa wewnętrzna kościoła i wycieczka do innej parafii ¯\(ツ)/¯

(...) Reklama wywołała burzę w sieci. Komentowali ją nie tylko internauci. Do sprawy odniosło się także Włoskie Stowarzyszenie Słuchaczy Radia i Telewizji (AIART). Szef Giovanni Baggio przyznał, że reklama uderza we wrażliwość milionów praktykujących katolików, „stosując trywializujące porównanie między chipsem ziemniaczanym a obiektem konsekrowanym”. Oceniono więc nagranie jako bluźniercze i oburzające. Amica Chips przeprosiła za reklamę i przyznała, że została ona nagrana w celach humorystycznych i firma nie miała na celu wywołania kontrowersji. Reklama nie przeszła bez echa, ponieważ włoski urząd ds. standardów reklamy nakazał, aby została ona zdjęta z anteny. (...)


#bekazkatoli #reklama #marketing #heheszki
Iudex - Jest to jednak niezwykłe, że jak zakonnica je chipsy w reklamie, to to jest o...
  • 1