Wpis z mikrobloga

Średni wynik Prime MMA 8

W dniu ostatniej gali Prime MMA witrynę organizacji odwiedziło 153K użytkowników. Oznacza to sprzedaż na poziomie 100-120K PPV i wiele wskazuje na to, że gale numer 5 i 7 były bardziej udane pod tym względem.

Osobiście jestem rozczarowany, bo uważam, że programy i karta walk zasługiwały na więcej. Wygląda na to, że Prime nie jest w stanie wyjść poza obecny segment i mimo wysiłku nie przyciąga normictwa (dla nas może to dobrze). Z drugiej strony na ostatnie 4 gale, 3 zapewniły wynik na podobnym poziomie i sprzedały 100K+ PPV, więc być może sytuacja organizacji się stabilizuje.

Na pewno dużym ciosem było zamieszanie z halą w Gorzowie, które w moim odczuciu obniżyło wiarygodność Prime. Nie jest to wina organizacji, ale spowodowało masę problemów logistycznych i komunikacyjnych.

Zaangażowanie Tańculi w moim przekonaniu absolutnie nie spełniło swojej roli. Jest to postać skompromitowana zarówno medialnie jak i "sportowo". Ktoś kto wykorzystał i utracił wszystkie szanse w Fame i stał się zwykłym odpadem. Angażowanie takich bumów na ostatnią chwilę i tylko po to, żeby ponownie obniżali wiarygodność organizacji przez jej wyśmiewanie i deprecjonowanie. Krótko mówiąc, wypożyczanie wypalonych i przeżutych zjebów nie ma sensu.

#primemma
#famemma
christian-huygens - Średni wynik Prime MMA 8
 
W dniu ostatniej gali Prime MMA witryn...

źródło: Obraz3

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@christian-huygens: u niech to leży marketing i komunikacja, jak i ogólnie organizacja całego wydarzenia jakby robiona na szybko na kolanie. Szkoda, że po tylu galach jeszcze tego nie ogarnęli bo mimo nowych pomysłów to dalej takie trochę vipmma w trochę droższej formie
  • Odpowiedz
@christian-huygens: 100k ppv to nie taki słaby wynik. Daje to 4 mln zarobku. Karta walk kosztuje z pół miliona, bo nie wierzę że taki Lasik czy Olejnik walczą za więcej niż 10k, organizacja gali niech kosztuje z 1,5 mln, to mamy 2 miliony zarobku
  • Odpowiedz
@Frieza_Gold: Nie tyle marketing, co po prostu kontraktowanie zawodników, którzy nie angażują lub po prostu nie mają większej ilości odbiorców. Nie da się odnieść zauważalnego sukcesu finansowego bez znalezienia "złotego środka". Prime musi ciągle zaskakiwać i każda gala musi być pełna dymów, bo przez te problemy nadal nie może sobie pozwolić na galę zapychacz jak to robi Fame.
  • Odpowiedz
@christian-huygens: ja bym spojrzał na to jednak trochę bardziej pozytywnie. Cała branża jest w odwrocie, a prime robi jeden ze swoich lepszych wyników. Co moim zdaniem najważniejsze kreują nowe postaci i to powinno procentować przy kolejnych edycjach. Jedyna pułapka jaką tu widzę to ściąganie na siłę odpadów z Fame które nijak nie wpasowują się w charakter tej organizacji i co gorsza jawnie obśmiewają federacje podczas ich programów - patrz Tancula. Kontrakt
  • Odpowiedz
@federiczii: Masz rację. Prime ma powody do zadowolenia, ale myślę, że przy podjętym wysiłku apetyty były większe. Szkoda, że ten Gorzów skrewił.

Tańcula zachował się karygodnie i w mojej ocenie Prime powinien dążyć do zredukowania mu zarobków, jeśli będą mieli to uzasadnione w kontrakcie. Wg mnie zawodnika sproawdza się, żeby firmował sobą również organizację, a ten pet robił dokładnie na odwrót: dyskredytował ją, działając na jej niekorzyść.

Ferrari wystarczyłby w narożniku
  • Odpowiedz