Wpis z mikrobloga

@waro: o nie. I jak teraz dojadę z Katowic do CPK w 2h? Będę musiał latać z pyrzowic, do których będę musiał jechać aż 40 minut. Albo z Balic, gdzie będę musiał jechać niewyobrażalną godzinę. ,
Fur deuchland cholerny tusk
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 4
I jak teraz dojadę z Katowic do CPK w 2h? Będę musiał latać z pyrzowic, do których będę musiał jechać aż 40 minut. Albo z Balic, gdzie będę musiał jechać niewyobrażalną godzinę.


@niegwynebleid: o nie, znowu ten sam chochoł. Ileż można.
  • Odpowiedz
@waro: patrząc na jakie podstawie te trasy były projektowane to nic dziwnego.
Trasy były projektowane bez przeprowadzenia żadnych poważnych analiz, w 3 mc zdecydowali jak wydać 100 mld. xD

CPK jest dla Warszawy a nie Warszawa dla CPK. Więcej ludzi chce do stolicy dojechać a nie na lotnisko, ale punkt zbiorczy przy CPK robią.

W 90 dni wymyślili kolej na nowo

Już we wrześniu 2017 roku zespół miał gotową koncepcję zupełnie
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
Rewelacje wyborczej odłożę sobie na bok, nie mniej:

CPK jest dla Warszawy a nie Warszawa dla CPK. Więcej ludzi chce do stolicy dojechać a nie na lotnisko, ale punkt zbiorczy przy CPK robią.


@Hieronim_Berelek: przy CPK nie robią "punkt zbiorczy", tylko węzeł przesiadkowy. Wygląd sieci kolejowej w Polsce uzasadnia budowę takiego węzła, ponieważ to właśnie w Baranowie tkwi "środek ciężkości". Dochodzi też tutaj kwestia lotniska.

PS. To, że w CPK będzie
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
@Hieronim_Berelek: Nieświadomie dokonałeś tutaj samozaorania.

Na tej twojej mapce znajduje się aktualna sieć kolei w Polsce. Bez wybudowanego Y i przedłużonego CMK. Tak to właśnie "na siłę" ciągnięte są te trasy do CPK.

Naturalnie widać tutaj punkt ciężkości w Baranowie. Jeszcze bardziej widoczne jest to na PMT
waro - @Hieronim_Berelek: Nieświadomie dokonałeś tutaj samozaorania.

Na tej twojej m...

źródło: PMT2-2-1200x675

Pobierz
  • Odpowiedz