Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • 6
@Wychwalany: Nietrudno się po tym przykładzie domyślić jakie to są tuzy, skoro decyzje podejmują totalnie randomowo. No ale małe zwycięstwo na koncie jest, jak widać warto czasem coś zadziałać, bo napisanie tego maila zajęło mi tyle co komentarza na wykopie.
  • Odpowiedz
  • 24
@Iudex: ja tu się podpieram ustawami, rozporządzeniami i mi ta #!$%@? z WIM zawsze odpisuje, że ona wie lepiej, niż ustawa, a tobie wystarczyło napisać "elo, zróbcie inaczej" ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Nie chcesz napisać kilku maili w moim imieniu?
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@Ogau Mniej więcej tak xD
O ustawach się pisze w odwołaniu, najpierw się grzecznie pyta czy można i prosi o wysłuchanie głosu ludu ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

  • Odpowiedz
@Iudex: u mnie to już ministerstwo było załączone, wojewoda, gddkia, dsdik i uj wi co jeszcze. Miasto powiedziało nie i uj, a reszta instytucji to w sumie nie wie kto odpowiada za niepoprawne budowanie dróg xD
  • Odpowiedz
@Porut A no to jest nie tak, że jedziesz sobie w szczycie od legnickiej spokojnie lewym pasem, jesteś na obwodnicy śródmiejskiej i chcesz sobie nią jechać dalej. W normalnym mieście prawy i lewy pasaży by dalej po obwodnicy, ale nie we Wrocławiu. We Wrocławiu zamiast wytyczyć nowy pas do skrętu w stronę centrum to pas lewy przechodzi bezpośrednio w pas do skrętu więc musisz się przepychać w prawo. To, że nie ma
  • Odpowiedz
@Porut @Viking- o wlasnie. Jadac lewym prowadzi Cie do skretu i musisz przepychac sie, a to powoduje korki. Kwestia wymalowania normalnej i naturalnej organizacji, aby lewoskret byl nowym pasem a lewy przed lewoskretem prowadzil Cie do jazdy na wprost w Hallera
  • Odpowiedz
@Iudex Powiem tak. To dobrze i nie dobrze za razem. Być może to jakieś moje błędne odczucie, ale mam wrażenie, że jak prawy był tylko do skrętu to ruch w stronę kępy szedł bardzo płynnie bo blokowali go tylko światła dla pieszych, a i jadąc w stronę mostu uniwersyteckiego łatwiej było zmienić pas na prawy więc auta rozładowywany się na dwa pasy. Choć tak jak mówię może być to tylko moje wrażenie.
  • Odpowiedz
via Android
  • 3
@Viking- Gadaliśmy o tym miesiąc temu. To był horror, poziom zakorkowania Drobnera wtedy eksplodował. Głównie dlatego, że na wcześniejszych odcinkach co chwilę ktoś dołącza z prawej i znajduje się na nie tym pasie co trzeba. Jeśli prawy pas prowadzi też na wprost to nie ma konieczności zmiany pasa.
Dodatkowo jest tam strzałka, która uplynnia ruch w stronę Kępy.
  • Odpowiedz
@Iudex Tak jak pisałem, nie będę się wykłócał szczególnie, że ostatnio udaje mi się unikać tej trasy w totalnym szczycie, ale też robię 15-20k km rocznie z czego jakieś 80% po mieście i jakoś tego nie odczułem. Może to też być kwestia tego, że zwyczajnie przywykłem. Chociaż spalanie i tak oscyluje mi w przedziale 9,5-10 l na 100 km
  • Odpowiedz
Może trzeba było wysyłać maile w trakcie kampanii wyborczej xD


@Iudex: wysłałem im propozycję usunięcia progów na Borowskiej w ramach kampanii "wyborczy cud", ale nie doczekałem się odpowiedzi przed drugą turą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Iudex: Zgadzam się, że jak coś nie pasuje to trzeba zgłaszać i może jak ma się rację to coś z tym zrobią (współczynnik sukcesu wcale nie jest niski), ale czy serio masz w swoim wolnym czasie patrzeć na plany remontów dróg i zwracać uwagę na absurdalne rozwiązania? To za co pieniądze bierze ten, kto to wymyśla?
  • Odpowiedz
@Iudex: wspomożesz jeszcze z przebudową mostu osobowickiego? Bo to będzie dramat rozwalający komunikacyjnie północ miasta
  • Odpowiedz