Wpis z mikrobloga

Czy gracze naprawdę potrafią narzekać na to , że nadchodzący #hellblade nie jest dostatecznie promowany? Przecież marketing w żaden sposób graczom nie służy i nigdy nie służył. Do tego normalną rzeczą bywa, że może to być nawet połowa budżetu gry. Astronomiczne kwoty które tak na dobrą sprawę są jak rzut kością bo mogą ale wcale nie muszą wpłynąć na sprzedaż bo dobra gra bez problemu się sprzeda dzięki jakości którą jak kula śnieżna przyniesie popularność.

Gdyby wydawcy dali sobie spokój z marketingiem i zamiast tego te pieniądze inwestowali w developerów to rynek byłby zdrowszy. YT, twitch, reddit, rozmowy między znajomymi wystarczą.

Czy Manor Lords miał wielką kampanię? Stardew Valley? Vampire Survivors? Valheim?

Naprawdę nie potrafię zrozumieć konsumenta który walczy o to by wydawca pompował $ w marketing.

#gry #xbox
Sunkrest - Czy gracze naprawdę potrafią narzekać na to , że nadchodzący #hellblade ni...

źródło: 1000002973

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
Naprawdę nie potrafię zrozumieć konsumenta który walczy o to by wydawca pompował $ w marketing.


@Sunkrest: probujesz dyskutowac z tezami postawionymi przez idiotow, odradzam taki styl zycia.
  • Odpowiedz
@Sunkrest: To raczej już problem studia. Im bardziej jakaś gra jest pompowana tym większa szansa że będzie więcej gównodlc, mikropłatności i innych tego typu cześto niepotrzebnych rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz