Wpis z mikrobloga

Celuje w kupno auta do 60 tys zł i boję się bardzo trafić na nieuczciwego sprzedającego który ukrył by wady których ja nie potrafiłbym dostrzec.
Nie znam się na autach za bardzo i nie mam za bardzo ogarniętych znajomych ogarniających dobrze branże którzy pomogliby mi w oględzinach. Oczywiście wiadomo że auto wziąłbym na stację kontroli pojazdów ale macie jeszcze jakieś protipy co dodatkowo warto robić żeby się nie naciąć? Planuje w tym budżecie szukać aut od 1 właściciela zęby chociaż mieć pewność że będzie dokumentacja.

#samochody #motoryzacja
  • 15
  • Odpowiedz
@twardy-zawodnik: raport jakiejś firmy zajmującej się takimi rzeczami.

Planuje w tym budżecie szukać aut od 1 właściciela zęby chociaż mieć pewność że będzie


ilość właścicieli nie ma większego znaczenia, patrz zeby po prostu były papiery na przeglądy i naprawy.
  • Odpowiedz
@twardy-zawodnik: Gówno na tej stacji kontroli sprawdzą. Wykryją rzeczy oczywiste i względnie tanie w naprawie. Jeśli miałoby to być np. BMW, to jedź do serwisu BMW i niech ci tam wszystko sprawdzą, tyle tylko, że tanio nie będzie, ale lepiej wydać trochę na takie zabezpieczenie niż później 30k na nowy/używany silnik.
  • Odpowiedz
raport jakiejś firmy zajmującej się takimi rzeczami.


@bidzej: pytanie ile wyjdzie łącznie zakładając że obejrzę kilka aut - bo rozumiem że mówisz o gościach którzy przyjeżdzaja i sprawdzaja auto na miejscu? widziałem takie usługi za 500-1000zł
  • Odpowiedz
@Nick_Login: celuje raczej w auta ekonomiczne, nie klasa premium. roczniki 2014+. Jakiś ford mondeo, mazda 6, kia ceed, opel insignia itp. niemniej jednak chyba masz racje... ile plus minus sprawdzenie takiego auta w aso wyjdzie?
  • Odpowiedz
patrz zeby po prostu były papiery na przeglądy i naprawy.


@bidzej: Nie pamietam kiedy ostatnio dostalem 'fakture' za robote, a jak zapytasz to sie nagle okazuje ze +23%. Kto to zbiera i placi wiecej zeby miec kwit dla kolejnego wlasciciela?
  • Odpowiedz