Wpis z mikrobloga

Cześć. Po przesiadce z gsxs750 na fazera 800 przekonałem się, że motocykl sportowo - turystyczny jest bdb na moje potrzeby, brakuje mi tylko mocy, szczególnie w dolnym zakresie obrotów oraz trochę większej ochrony przed wiatrem(mam Ori szybę, ale nie chcę już zmieniać). Motocyklem po mieście praktycznie nie jeżdżę, jednakże korki czasem się trafiają. Motocyklem jeżdżę po południu Polski, często jakieś Czechy, Słowacja.. w tym roku planuje jeszcze Węgry i Szwajcarię. Potrzebuje moto z w miarę wyprostowaną pozycją, z ochroną od wiatry, aby dało się w miarę komfortowo jechać te 150km/h oraz czegoś co dobrze wygląda i przede wszystkim skręca (lubię szybciej pojeździć po zakrętach). Mój budżet to max 70k. Nie chcę motocykla ADV. Mam kilka faworytów:

-KTM 1290 Super Duke GT plusem jest V2 i moc z dołu, jednak jest to bardzo mało popularne Moto i ciężko znaleźć coś sensownego

-Kawasaki ninja 1000sx

-Suzuki gsxs1000GT

-Suzuki gsx1000GX

-bmw s1000xr

-Harley pan america 1250 i tu można powiedzieć, że jedyny "ADV" choć w wielu testach podkreślają, że nie jest to adv, a motocykl szosowo turystyczny.. podoba mi się wygląd i w planach jest HD Fat bob na przyszły sezonu jako drugi motocykl

Czy ktoś obecnie jeździ/jeździł na którymś z powyższych moto? Ewentualnie proszę o polecenie czegoś podobnego.

#motocykle #suzuki #kawasaki #harleydavidson #bmw #ktm
  • 8
  • Odpowiedz
Potrzebuje moto z w miarę wyprostowaną pozycją, z ochroną od wiatry, aby dało się w miarę komfortowo jechać te 150km/h oraz czegoś co dobrze wygląda i przede wszystkim skręca (lubię szybciej pojeździć po zakrętach).

Jeśli wykreślisz to ostatnie to Suza 1000GT jest idealna, jeśli jednak skręcanie jest ścisłym wymogiem to przesuń na koniec listy testowej, a na początek wrzuć Kawę 1000SX ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Kaneczai:
  • Odpowiedz
  • 0
@Aramil: Tak też czytałem, z suzi przemawia tylko silnik (już z gsxs750 byłem bardzo zadowolony) i większy wyświetlacz, który ma więcej opcji niż kawa
  • Odpowiedz
@Kaneczai: szukasz wśród 4 cylindrowych rzędowców - tutaj zawsze moc jest na najwyższch obrotoch, taka charakterystyka silnika. Ostatnio producenci próbują to zmieniac, całkiem dobrze mi się jeździło Hondą CB1000R, prawie zapomniałem że to rzędowa czwórka. Na szybko to nie widzę, żeby Honda miała coś z szybkami i tym właśnie silnikiem. Z Twoich propozycji skłaniałbym się ku BMW.
  • Odpowiedz
  • 0
@vaneck: HD i KTM to V2ki i ku temu bym się skłaniał, ale nic innego co mi się podoba nie widzę.. jedynie jeszcze multistrada, ale strasznie mi się nie podoba. BMW podobno idzie tylko z góry, natomiast słyszałem, że 1000sx już całkiem z dołu.. muszę dorwać testowke i zobaczyć
  • Odpowiedz
@Kaneczai: Za 70 tys. nie kupisz Suzuki GX, bo to nowy model i nie ma używek, a doposażony podchodzi już pod 90 tys. Unikałbym tego pojazdu, robiłem jazdę testową i to jest porażka. Ja wziąłem BMW S1000XR, ale nówka też się nie łapie w budżecie.
  • Odpowiedz