Aktywne Wpisy
Sloiko-student_1 +221
Otwieram nitke z najlepszymi Keczupami. Mój faworyt to Rolewski pikantny bez cukru. Toż to 266g pomidorów na 100g produktu. Szukam od jakiegoś czasu czegoś co przebije ten smak, ale bez rezultatu. #jedzenie #keczup #jedzzwykopem
krucjan +71
Też macie takie lekko autystyczne skrzywienie, że prawie wszystko co robicie to rozkminiacir, żeby robić to tak, aby jak najmniej przeszkadzać innym? A jeśli robię coś co jakoś utrudnia życie innym to analizuję na ile mi to ułatwia życie a na ile utrudnia innym. Jeśli stosunek tego, że mi dana rzecz naprawdę mega ułatwi życie a innym ludziom w bardzo znikomym stopniu je utrudni i mogą łatwo to utrudnienie w jakiś sposób
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Ciekawostka na dzisiaj: w USA istnieje niepisana zasada według której w reklamach piwa nie pokazuje się ludzi pijących piwo (sic!).
Dlaczego?
Poniżej wybrane punkty drugiego paragrafu "BEER INSTITUTE ADVERTISING AND MARKETING CODE".
Reklamy piwa nie powinny:
- akceptować, przedstawiać lub zachęcać do prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu.
- przedstawiać spożywania piwa: szybko, bez umiaru, bez własnej woli, jako pijackiej gry bądź jako skutek przegrania zakładu.
- przedstawiać osób będących, bądź zachowujących się jakby były pod wpływem alkoholu. Dodatkowo wskazywanie, że bycie pod wpływem jest dobre również nie jest akceptowane.
- wskazywać picia piwa przed lub podczas zajęć, które z powodów bezpieczeństwa wymagają wysokiej koordynacji, czy też ostrożności.
I kolejna ciekawostka na koniec - w reklamach piwa mogą występować wyłącznie osoby powyżej 25 roku życia, po okazaniu odpowiedniego dowodu tożsamości (!), osoby te również muszą wyglądać na co najmniej 21 lat. NAJWAŻNIEJSZE - w reklamach piwa KATEGORYCZNIE zakazane jest wykorzystanie wizerunku Świętego Mikołaja.
A teraz wniosek z powyższych: lepiej w ogóle nie przedstawiać pijącej osoby, bo "paragraf się znajdzie". Browary bojąc się pozwów po prostu rezygnują z postaci pijących piwo w trakcie reklamy.
Ciekawe rozwiązanie tej sytuacji przedstawił Heineken wykorzystując do niedawnej reklamy Neila Patricka Harrisa. Oto link:
http://youtu.be/6YMmpSdcKNo
A gdyby ktoś chciał przeczytać całość dokumentu - oto link:
http://www.beerinstitute.org/assets/uploads/BI-AdCode-5-2011.pdf
Długo by wymieniać jak zabawne rzeczy są tam jeszcze wypisane "