Wpis z mikrobloga

@Ave2: @FalseIdeas: Praktycznie wszystkie marki oferują w oryginale łożyska, wałki, synchronizatory. Niemal każdą część można kupić osobno (w markach popularnych nierzadko w zamienniku).

To, że czegoś nie ma w InterCars nie znaczy, że nie istnieje ;)

MINI z kolei nawet nie udostępnia schematu/rysunku technicznego skrzyni.
@FalseIdeas: Nierozbieralne to są w mózgach garażowych mechaników. W ASO dostaniesz każdą spinkę, śrubkę, duperelkę ;) Tylko niektóre kosztują tyle, że lepiej z zamiennika wziąć cały element.
@FalseIdeas: W ASO też bawią się w naprawy. Wszystko zależy od tego co trzeba zrobić. Oczywiście jeśli demontaż i ponowny montaż zajmuje wg rozpiski np. 4 - 5h, a część cała kosztuje mniej niż 4*180 PLN brutto, to się montuje całą część.

Inaczej się to ma z małymi warsztatami (bo to do nich głównie ASO kieruje swoją ofertę części zamiennych), które mogą kupić praktycznie każdy drobiazg, ale wolą spławić klienta lub