Wpis z mikrobloga

Rejestracja online jest o tyle niedawna, ze nie pogadasz z druga osoba, nie dowiesz się co tam u nich


@miki4ever A po masz się przy rejestracji pytać co u nich? XDDDD Właśnie rejestracja to jest taka rzecz, że nie potrzeba żadnego kontaktu między ludźmi. Dużo bardziej preferuję online, bo jest to szybsze, sprawniejsze i lepsze dla pracownika, bo nie musi odbierać telefonów co minutę.

@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: Lubię kontakt międzyludzki. Zazwyczaj w piekarni
@miki4ever Nie, mnie jakoś nie biorą za dziwoląga. Mówiliśmy o rejestracji. W takim miejscu jak piekarnia, czy w małym sklepie albo z kelnerką to zawsze jest parę słów więcej niż samo zamówienie, ale rejestracja? Jak dzwonię do fizjoterapeuty, masażysty czy umówić psa do weterynarza to nie gadam o pogodzie i co tam u nich słychać tylko imię, nazwisko, termin i tyle. Szanuję ich czas i dodatkowy kontakt w takim momencie jak rejestracja
@Havun: @kierowcaautobusuofficial:

Wytłumaczcie mi proszę co może niespodziewanego się stać zamawiając jedzenie? Przecież dokładnie wiecie po co dzwonicie, nic zaskakującego się nie może stać.

Jestem w stanie zrozumieć pewien dyskomfort dzwoniąc do jakiegoś specjalisty z prośbą o usługę gdy jesteście zieloni z danego tematu. Wtedy można się bać, że np. mechanik wyczuje, że się nie znacie na temacie i skroi Was dużo więcej za usługę. Ale to wciąż bardziej strach
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cnq2j3hr1dqwf: Miałem tak zanim zacząłem pracować w helpdesku. To dało mi kilka miesięcy stresu, ale się przyzwyczaiłem i poznając tę drugą stronę, nauczyłem się też sam dzwonić. Nadal staram się dobrze przygotować przed rozmową, ale jest o niebo łatwiej niż kiedyś.
@miki4ever Chłopie. Drugi raz ci odpisuje to samo, a ty dalej nie rozumiesz. Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie. Pisałem, że w kontakcie face to face jak najbardziej, ale nie przez telefon w rejestracji, do której dzwonisz tylko po to, żeby wyznaczyć termin, a nie zwracać im dupę i blokować linię dla innych klientów.
Proszę cię - czytaj ze zrozumieniem.