Wpis z mikrobloga

Zwróciłem laptopa na allegro za 2,5k zł (od supersprzedawcy 98,7%). Zapakowałem go lepiej niż oni mi go zapakowali (nawet zrobiłem nagranie telefonem jak go pakowałem, oni mi go przysłali jedynie w kartonie, a ja go zapakowałem w folię bąbelkową i stretch), a oni mi odpisali, że laptop uległ uszkodzeniu podczas transportu i mogą mi albo zwrócić laptopa albo zwrócić 300 zł mniej. Co można zrobić w takiej sytuacji? Zapytać się ich co zostało uszkodzone?

To treść ich wiadomości:

Laptop z uwagi na bardzo słabe zabezpieczenie w transporcie, uległ uszkodzeniu. Możemy zrealizować zwrot pomniejszony o kwotę 300,00 PLN z uwagi na powstałe uszkodzenia, byłaby to kwota 2199,00 PLN. Prosimy o informację czy jest Pan zainteresowany zwrotem środków czy też odesłaniem laptopa.

Odnośnie zgłaszanych problemów z urządzeniem - laptop nie miał zainstalowanych sterowników, zgodnie z opisem aukcji. Po ich instalacji zarówno touchpad jak i karta sieciowa działają poprawnie.


#laptop #laptopy #pytanie #allegro #prawokonsumenckie #pytaniedoeksperta
  • 92