Wpis z mikrobloga

Zwróciłem laptopa na allegro za 2,5k zł (od supersprzedawcy 98,7%). Zapakowałem go lepiej niż oni mi go zapakowali (nawet zrobiłem nagranie telefonem jak go pakowałem, oni mi go przysłali jedynie w kartonie, a ja go zapakowałem w folię bąbelkową i stretch), a oni mi odpisali, że laptop uległ uszkodzeniu podczas transportu i mogą mi albo zwrócić laptopa albo zwrócić 300 zł mniej. Co można zrobić w takiej sytuacji? Zapytać się ich co zostało uszkodzone?

To treść ich wiadomości:

Laptop z uwagi na bardzo słabe zabezpieczenie w transporcie, uległ uszkodzeniu. Możemy zrealizować zwrot pomniejszony o kwotę 300,00 PLN z uwagi na powstałe uszkodzenia, byłaby to kwota 2199,00 PLN. Prosimy o informację czy jest Pan zainteresowany zwrotem środków czy też odesłaniem laptopa.

Odnośnie zgłaszanych problemów z urządzeniem - laptop nie miał zainstalowanych sterowników, zgodnie z opisem aukcji. Po ich instalacji zarówno touchpad jak i karta sieciowa działają poprawnie.


#laptop #laptopy #pytanie #allegro #prawokonsumenckie #pytaniedoeksperta
  • 92
  • Odpowiedz
@fefler: ale ciebie nie obchodzi co się działo z tym laptopem w momencie w którym go oddałeś. To jest tylko i wyłącznie problem firmy kurierskiej. Mogłeś go wysłać w reklamówce - normalna firma kurierska odmówi transportu, albo sama to zapakuje, bo w momencie w którym oddajesz paczkę - pełną odpowiedzialność za sprzęt ponosi firma kurierska. Jak im kurier to tak dał i odmówił spisania protokołu - to dali się #!$%@?ć, i
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@fefler: nie zapakowałes towaru odpowiednio i masz ból dupy. jak taki wielki programista z ciebie to łyknij te trzy stówy jako nauczkę, w końcu to godzina pracy.
  • Odpowiedz
@fefler: Nie pisz poza allegro. Nie wysyłaj nagrania. Poproś o wysłanie zdjęcia uszkodzonego elementu żeby porównać ze stanem w trakcie pakowania.

Oczywiście zakładam, że nic nie uszkodziłeś i faktycznie próbują Cię oszukać.

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Brak sterownika uniemożliwiający pracę urządzenia niczego nie usprawiedliwia.
  • Odpowiedz
  • 5
@fefler ten sklep kiedyś wysłał mi przez pomyłkę RAM DDR3 zamiast DDR4 i jeszcze chcieli abym płacił za przesyłkę dodatkowo przez ich błąd
  • Odpowiedz
@fefler: ten sklep to janusze biznesu, kiedyś kupiłem u nich pendrive 32GB, z odbiorem osobistym, to gość wcisnął mi 16GB, dobrze że się w porę zorientowałem i upomniałem, a on rżnął głupa że to przez przypadek, nigdy więcej zakupów u nich
  • Odpowiedz