Wpis z mikrobloga

Akcja z kurierem Ukraińcem:
Puka do drzwi i od progu "Gotówka"
Ja- Ale ja zaznaczyłam płatność kartą
Kurier- nie przeszło Gotówka
Ja- Nie trzymam gotówki w domu a na koncie są środki proszę ściągnąć
Kurier- Nie przeszło Gotówka (macha mi przed twarzą telefonem)
Ja- jak mam zapłacić jak na koncie są środki a gotówki nie mam?!
Kurier- Pokaż
Ja- otwieram aplikacje Glovo przy nim
Kurier- Nie, konto
Ja- (w szoku) pokazuję chodź nie musiałam bo to absurd i naruszenie
Kurier- Gotówka
Ja- (Juz mocno wku#wiona) Na koncie jest gotówka proszę sobie ściągnąć
Kurier- Pokaż
Ja- ( zaraz trzasne tego idiotę) pokazuje mu stan konta a on wyciaga telefon i chce robić zdjęcie
Ja- Co Pan robi?! Nie życzę sobie by robił Pan zdjecia stanu mojego konta
Kurier- A to nie nie nie, nie trzeba
Ja- odbieram zamowienie i zamykam drzwi

Odrazu zglosilam przez tą durną apke naruszenie ze strony kuriera
Oddzwania Pani z Glovo upierajac sie, ze zaznaczylam płatność gotówką wiec wchodzę w apke i czytam jej, ze płatność kartą o końcówce ×××× ona coś mamrocze i mi przerywa gdy opisuję akcję z kurierem Ukraińcem i rozwalil mnie najbardziej tekst apropo samego porozumienia sie z Ukraińcem, który zna tylko zwroty "Gotówka, Nie przeszło, Pokaż konto"
"Bo wie Pani teraz to już tak będzie, proszę sie Przyzwyczaić"
Ale, że co będzie?! Że w swoim kraju nie mogę porozumieć się w języku polskim z dostawcą?! To niech sie nauczy mówić w naszym jezyku a później pracuje w miejscu w, ktorym ma stały kontakt z ludźmi.
Suma summarum kasę sciagnieto, kurier miał zostać upomniany, ale gigantyczny niesmak pozostanie ze mna bardzo długo

#glovo #absurd
  • 279
@Phyrexia

Podobnie traktuje się Polaków w UK czy Niemczech, gdzie próbują zwyczajnie uczciwie pracować, a są poniżani bo nie znają perfekcyjnie języka "tubylców."


I bardzo dobrze jak obcokrajowiec tworzy problemy to niech się chociaż potrafi z nich wybronić, a nie używa karty przetargowej w postaci „ja nie rozumiem” są teraz czasy, że można się komunikatywnie nauczyć rozmawiać przed wyjazdem albo chociaż nauczyć się międzynarodowego języka angielskiego.

Bariera językowa to nie jest wymówka
@Merylin: Nigdy nie korzystałem z Glovo, ale korzystałem z innych, podobnych apek. Najpierw następuje płatność, a później dopiero wyrusza kurier po produkty. No więc właśnie pojawia się pytania

Jakim prawem taki kurier z Glovo może zmienić sposób płatności z przelewu na płatność przy odbiorze? Przecież nie powinno być takiej możliwości, a skoro nie zjadło Ci pieniędzy z konta, to po prostu zamówienie powinno zostać anulowane/wstrzymane, do czasu ponownej, udanej płatności.

No
I bardzo dobrze jak obcokrajowiec tworzy problemy to niech się chociaż potrafi z nich wybronić


@Xennonek: Gorzej jak on miał w aplikacji dla kurierów zaznaczone, że miał płatność gotówką przy odbiorze, bo tak samo miała typiara z infolinii. Wtedy zawinił #!$%@? system, a nie Ukrainiec
@Phyrexia: jestem tu dziesięć lat i żaden angol nigdy nie poniżał polaka za nieznajomość angielskiego perfekcyjnie. Jak już to próbują pomóc dokończyć zdanie albo znaleźć słówko. #!$%@? głupoty jakieś.
@Reezu: nie wiem co miał, wiem co ja zaznaczylam i co usłyszałam po otwarciu drzwi "Gotówka" a i ważne jest to, że na infolini też mi wmawiali, że wybrałam gotówkę, więc udowodniłam, że go#no wiedzą. Więc zrobił to albo pan dostawca albo ich system żyje swoim życiem.
@Reezu: No jakby klient nie miał gotówki przygotowanej dla kuriera (a aplikacja by na to wskazywała) wtedy powinien on od razu dzwonić do BOK z pytaniem co w takiej sytuacji robić, a nie sprawdzać stan konta lub windykować na własną rękę.
Przecież on jest tylko dostawcą a nie zajmuje się błędami aplikacji.
@Merylin: Trzeba było dzwonić na policję zgłaszając usiłowanie oszustwa, a nie na infolinię. Od pewnego czasu zawsze otwierając drzwi mam pod ręką telefon z dyktafonem, szkoda się babrać z debilami. A że firma mi daje abonament na parę godzin u prawnika, które zazwyczaj się w części marnują, to mam zero-tolerance dla takich akcji.

@Reezu: Ktoś musiałby włożyć parę godzin w celowe spieprzenie systemu do tego stopnia, żeby tylko w jednym
@Reezu: Ktoś musiałby włożyć parę godzin w celowe spieprzenie systemu do tego stopnia, żeby tylko w jednym przypadku się tak stało.


@SrubokretUdarowy: Podobno przypaadek nie jest jednostkowy, bo Mrbimbek z parę komentarzy wyżej też tak miał kilka razy
@Reezu: dopiero po tym jak babka na infolini kazała mi odłączyć tą karte z apki i podpiąć ją na nowo i skontaktować sie z nimi przez czat to wtedy dopiero kasa poszła. A i stwierdziła, że zamawiam za dużo dlatego karta sie blokła.