@kukenkino: No rewelacja, ktoś mnie oszukuje, a to ja mam się bać wyroku. Mu tradycyjnie nic nie zrobią. Tak jak z obroną konieczną trzeba uważać aby przypadkiem zbirowi siniaka nie zrobić.
@kukenkino: Raz zgłosiłem oszustwo z Allegro do prokuratury. Mimo uzyskania danych właściciela konta bankowego stwierdzili, ze nie da się jednoznacznie ustalić sprawcy.
Dziwna sprawa bo skoro wiadomo kto przyjął kasę na konto to chyba wszystko jest jasne?
A o bezpodstawne pomówienia nie muszę się martwić bo nie zmyślam w komentarzach.
Co z tego, że wystawię komentarz negatywny (słuszny) jak potem sklep, który go otrzymał napisze do Allegro i oni ten komentarz usuną...
Miałem w styczniu taką sytuację, kupiłem laptopa, myszkę i torbę w jednym z większych sklepów. Zapłaciłem z góry, otrzymałem paczkę z samym laptopem. Torby i myszki brak. Pisałem maile, bez odpowiedzi. Dzwoniłem to obiecano mi dosłać brakujący towar. Przez 2 tygodnie tego nie otrzymałem. Wystawiłem słusznie negatywny komentarz. Nie minęło
kiedyś jak się nudziełm w pracy to sobie przeglądałem aukcje. Po zmianie wyglądu komputer zapowietrza mi się tak że muszę gasić przeglądarkę a potem szybko po ponownym uruchomieniu wyłączać zakładkę z allegro. W domu na i5 potrafi nawet zamulić. Wchodzę już tylko jak naprawdę jestem zmuszony. Świetna zmiana, na plus w #!$%@?.
@Liquid_Snake: Dlatego pozytywny powinien być wystawiany z automatu, nawet jeżeli nie wystawi się żadnego komentarza. Większości nie chce się ich wystawiać.
data ważności/stan produktu/itp. są w porządku i że nie masz zastrzeżeń? Czy idziesz dopiero jak coś jest nie tak z produktem?
@SaperR: ale proponujesz tu zastosowanie do świata wirtualnego. Za normalne zakupy nie dostajesz punktów (gwiazdek) jak w Internecie. Dlatego po udanej aukcji robisz komentarz żeby ktoś go odbił i żebyś zdobył punkty do swojego profilu, po nieudanej aukcji tego nie robisz żeby nie dostać "negatywa". Neutralny komentarz też powoduje odbicie
@bardaszka: To nie badania tylko zakupy. Po zakupach w sklepie idziesz do sprzedawcy powiedzieć, że data ważności/stan produktu/itp. są w porządku i że nie masz zastrzeżeń? Czy idziesz dopiero jak coś jest nie tak z produktem?
Moim skromnym zdaniem komentarz (nawet negatywny) powinien zawierać informacje w jaki sposób doszło do nieudaniej transakcji np. "przesyłka spóźniona / towar zniszczony / towar nie taki jak w opisie / po wpłaceniu pieniędzy brak odpowiedzi" a nie "oszust". Więc taka blokada wydaje się być pożyteczna.
Kupowałem kilka rzeczy od tego samego sprzedawcy, dobra klikam Kup Teraz. Przechodzę dalej bla bla bla, ale już w Podsumowaniu po kliknięciu przycisku "dalej" nie przechodzi do formularza PayU. Wypełnię formularz z poziomu "Kupione", a tam co? Nie ma połowy zakupionych przedmiotów. Patrzę na aukcje sprzedawcy i rzeczywiście nic mu nie ubyło (tak jakbym wcale nie kupił). No nic, kupuje te co nie ma i znów to samo.
Przypomniała mi się historia z komentarzami na aledrogo. Moja siostra zamówiła buty. Zamówienie dotarło tylko że rozmiar nie ten co trzeba. Siostra skontaktowała się ze sprzedawcą, a ten z tekstem że ma to gdzieś że zły rozmiar. Po tym zajściu siostra wystawiła negatywa z opisem co i jak, w odpowiedzi sama otrzymała negatywa od sprzedawcy z opisem że nie czyta aukcji. Dodatkowo otrzymywała po tym incydencie telefony rzekomo od obsługującej sprzedawcę kancelarii
Ja kiedyś chciałem dodać komentarz na gastronautach, bo korzystałem z tego serwisu często i nie chciałem być pijawką. Niestety treść nie spodobała się moderatorowi ze względu na jeden fragment, który krytykował jedną z kwestii. Moderator stwierdził, że doda komentarz, jeśli usunę ten jeden fragment. Od tamtej pory staram się nie czytać komentarzy w tym serwisie.
Czasami coś sprzedaję na allegro, ale bardzo rzadko tam kupuję. Z powodu ich prowizji od sprzedaży prawie zawsze można znaleźć dany towar taniej w wyszukiwarkach cenowych. Chyba nie tylko jak tak sądzę. Dodałem ciekawy link do powiązanych.
Komentarze (143)
najlepsze
Dziwna sprawa bo skoro wiadomo kto przyjął kasę na konto to chyba wszystko jest jasne?
A o bezpodstawne pomówienia nie muszę się martwić bo nie zmyślam w komentarzach.
Miałem w styczniu taką sytuację, kupiłem laptopa, myszkę i torbę w jednym z większych sklepów. Zapłaciłem z góry, otrzymałem paczkę z samym laptopem. Torby i myszki brak. Pisałem maile, bez odpowiedzi. Dzwoniłem to obiecano mi dosłać brakujący towar. Przez 2 tygodnie tego nie otrzymałem. Wystawiłem słusznie negatywny komentarz. Nie minęło
@SaperR: ale proponujesz tu zastosowanie do świata wirtualnego. Za normalne zakupy nie dostajesz punktów (gwiazdek) jak w Internecie. Dlatego po udanej aukcji robisz komentarz żeby ktoś go odbił i żebyś zdobył punkty do swojego profilu, po nieudanej aukcji tego nie robisz żeby nie dostać "negatywa". Neutralny komentarz też powoduje odbicie
Kupowałem kilka rzeczy od tego samego sprzedawcy, dobra klikam Kup Teraz. Przechodzę dalej bla bla bla, ale już w Podsumowaniu po kliknięciu przycisku "dalej" nie przechodzi do formularza PayU. Wypełnię formularz z poziomu "Kupione", a tam co? Nie ma połowy zakupionych przedmiotów. Patrzę na aukcje sprzedawcy i rzeczywiście nic mu nie ubyło (tak jakbym wcale nie kupił). No nic, kupuje te co nie ma i znów to samo.
Ja kiedyś chciałem dodać komentarz na gastronautach, bo korzystałem z tego serwisu często i nie chciałem być pijawką. Niestety treść nie spodobała się moderatorowi ze względu na jeden fragment, który krytykował jedną z kwestii. Moderator stwierdził, że doda komentarz, jeśli usunę ten jeden fragment. Od tamtej pory staram się nie czytać komentarzy w tym serwisie.