Nowe opakowanie i manipulacja z gramaturą w opakowaniu PUR
Taka ciekawostka jak można łatwo manipulować - w miejsce 1 litra - jest teraz nr 1 - tak, żeby przypadkiem klient nie zorientował się, że pojemność nowego opakowania to 900 ml ...
matizlob z- #
- #
- 205
Komentarze (205)
najlepsze
Zamiast podnosić cene wolą zmniejszyc troche butelkę.
http://www.arr.gov.pl/data/01546/2012/zal1_pz_2012.pdf
-"Ile kosztuje kropelka benzyny?"
-"Nic"
-"To nakropli mi pan do pełna..."
Ważne że klient widzi 100% i ma myśleć że to stu procentowy sok z owoców :D
1) Podwyższyć cenę - ale wtedy np. wychodzą poza "cenę psychologiczną" - np. "poniżej 5 zł".
2) Zmniejszyć rozmiar.
Nie dziwne, że wiele firm, szczególnie przy tańszych produktach woli nie zwiększać ceny. Trudno też oczekiwać, żeby firma reklamowała się "teraz nowa mniejsza butelka w tej samej cenie!".
@rzep: Lubisz często kupować płyn do naczyń?
Masz dość ciężkich zakupów?
Masz małe dłonie, w których nie mieści się duża butelka?
Teraz nowa mniejsza butelka w tej samej cenie!
A mit który należało by obalić to to że reklama jest dźwignią handlu
Zamiast tego powinno być reklama przyczyną drożyzny.
Ja to próbowałem zrobić dość nieudolnie na swoim kanale ( też wolnym od reklam) ale mało ludzi mnie ogląda .
A sytuacja mitu tak według mnie wygląda
Reklamy są drogie ale ich koszt teoretycznie ma się zwrócić z nawiązką po