@KAPPA20: Wczoraj oglądałem najnowszą część, ten film to jakaś parodia xD Z filmu o bardzo prędkich samochodach zrobili z tego kino akcji o tajnych misjach i skakaniu samochodem z wieżowca na wieżowiec. Efekty specjalne w dodatku są widoczne gołym okiem, serio to jakieś poniżenie dla widza.
Cena około 40 peso (UWAGA: o cenę przejazdu najlepiej pytać na początku! Wsiadając do taksówki bez wcześniejszego uzgodnienia ceny możecie spodziewać się, że będzie dwukrotnie a nawet trzykrotnie wyższa niż cena rzeczywista).
@jack-lumberjack: chodzi ci pewnie o to ze silnik pracowal na odcieciu a on nie zmienial biegu. Robil tak dlatego ze kola wciaz jeszcze obracaly sie szybciej niz poruszal sie pojazd. Zmiana biegu na wyzszy w tym momencie nie mialaby sensu bo auto wciaz sie rozpedzalo. Zaczekal wiec az predkosc auta wzrosnie tak ze kola zlapia pelna przyczepnosc i zmienil na wyzszy bieg.
@jack-lumberjack: a co ma wspólnego prędkościomierz gdy koła się ślizgają z faktyczną prędkością auta? :D Jeśli nie miał przyczepności to w tym momencie tak jak powiedział @bogdan_s wciąż przyspieszał. Widać nawet po tym, że w miarę równo przesuwa się obok Porsche.
PS. Nie jeździłeś nigdy w zimę 80km/h w miejscu? :D
Ten taksówkarz jest kierowcą rajdowym. To maxima A33 wersja US, na rynek europejski wyglądały trochę inaczej z zewnątrz i miały silnik 3.0 v6, w tym z filmiku jest VQ35DE czyli 3.5L v6 nissana, ten motor był w wieeelu autach, 350z , renault espace...
Ta skrzynia manualna jest świetnie spasowana do wyścigów, ma dobre przełożenia. i jest dość długa co nie przeszkadza bo ma moment ponad 400Nm z turbo dostępny od samego dołu
Auto w rzeczywistości waży mniej niż podaje producent, powinno być około 1470-1520kg (zależy od skrzyni i ile w baku).
@mmichal: trochę śmieszne, że waga ~1400 - 1500 kg to obecnie prawie standard w zwykłych hatchbackach. Czyli tyle co w luksusowo wyposażonej maximie, która jest limuzyną.
@Hailer: Jak się ma w sofcie ECU flatshift to tak się biegi zmienia, bez problemu, tylko trzeba mieć ustawione obroty flatshiftu odpowiednio od odpowiednich przełożeń i przy odpowiednich obrotach zmieniać. (nie wiem czy są ECU/softy które same to dobierają do momentu zmiany?). Ogólnie chodzi o to, że masz gaz cały czas w podłodze i nie puszczasz go, a gdy zmieniasz bieg (ECU wykrywa to dzięki sensorowi naciśnięcia sprzęgła oraz/i sensorowi biegu
Komentarze (125)
najlepsze
http://www.reddit.com/r/gifs/comments/387mgu/mexican_taxi_driver_vs_porsche/
Ale jak się kopiuje tytuły bez pomyślunku to tak bywa :P
@Thyrun: no nie wiem. Wygląda jak meksykański taksówkarz.
Komentarz usunięty przez moderatora
PS. Nie jeździłeś nigdy w zimę 80km/h w miejscu? :D
Ta skrzynia manualna jest świetnie spasowana do wyścigów, ma dobre przełożenia. i jest dość długa co nie przeszkadza bo ma moment ponad 400Nm z turbo dostępny od samego dołu
@mmichal: trochę śmieszne, że waga ~1400 - 1500 kg to obecnie prawie standard w zwykłych hatchbackach. Czyli tyle co w luksusowo wyposażonej maximie, która jest limuzyną.
No to pogratulowac taryfy, bo wyglada tak:
Ogólnie chodzi o to, że masz gaz cały czas w podłodze i nie puszczasz go, a gdy zmieniasz bieg (ECU wykrywa to dzięki sensorowi naciśnięcia sprzęgła oraz/i sensorowi biegu