Ten taksówkarz jest kierowcą rajdowym. To maxima A33 wersja US, na rynek europejski wyglądały trochę inaczej z zewnątrz i miały silnik 3.0 v6, w tym z filmiku jest VQ35DE czyli 3.5L v6 nissana, ten motor był w wieeelu autach, 350z , renault espace...
Ta skrzynia manualna jest świetnie spasowana do wyścigów, ma dobre przełożenia. i jest dość długa co nie przeszkadza bo ma moment ponad 400Nm z turbo dostępny od samego dołu
Auto w rzeczywistości waży mniej niż podaje producent, powinno być około 1470-1520kg (zależy od skrzyni i ile w baku).
@mmichal: trochę śmieszne, że waga ~1400 - 1500 kg to obecnie prawie standard w zwykłych hatchbackach. Czyli tyle co w luksusowo wyposażonej maximie, która jest limuzyną.
@Hailer: Jak się ma w sofcie ECU flatshift to tak się biegi zmienia, bez problemu, tylko trzeba mieć ustawione obroty flatshiftu odpowiednio od odpowiednich przełożeń i przy odpowiednich obrotach zmieniać. (nie wiem czy są ECU/softy które same to dobierają do momentu zmiany?). Ogólnie chodzi o to, że masz gaz cały czas w podłodze i nie puszczasz go, a gdy zmieniasz bieg (ECU wykrywa to dzięki sensorowi naciśnięcia sprzęgła oraz/i sensorowi biegu
Komentarze (125)
najlepsze
Ta skrzynia manualna jest świetnie spasowana do wyścigów, ma dobre przełożenia. i jest dość długa co nie przeszkadza bo ma moment ponad 400Nm z turbo dostępny od samego dołu
@mmichal: trochę śmieszne, że waga ~1400 - 1500 kg to obecnie prawie standard w zwykłych hatchbackach. Czyli tyle co w luksusowo wyposażonej maximie, która jest limuzyną.
No to pogratulowac taryfy, bo wyglada tak:
Ogólnie chodzi o to, że masz gaz cały czas w podłodze i nie puszczasz go, a gdy zmieniasz bieg (ECU wykrywa to dzięki sensorowi naciśnięcia sprzęgła oraz/i sensorowi biegu