Zarobki i wnioski po wydaniu pierwszej gry mobilnej na android/iOS
Zebrałem w całość parę rzeczy związanych z wydaniem mojej gry mobilnej Note Fighter. Zarobki z wersji płatnej/darmowej (z reklam) oraz trochę o piractwie na androida.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 271
Komentarze (271)
najlepsze
@dcoder: no nie wiem, po jakimś czasie apka zaczyna na siebie zarabiać. Masz kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt apek, każda co miesiąc przyniesie jakieś pieniądze - może da się z tego wyżyć. Masz szansę na złoty strzał, na zarobienie dużych pieniędzy na jednej grze. Nie wiem, jak wyglądają zarobki, jak gra trafi na humble bundle - też może być ładny pieniądz.
W kolejnej grze zrobię lepiej! ;)
@JavaDevMatt wersja darmowa na iPhone 4S z iOS 9.0 się nie odpala (crash na starcie - sprawdzanie sieci?). Może to błąd wersji systemu dla developerów, ale lepiej sobie to sprawdź.
PS: nie wiedziałem, że tu tylu "specjalistów" od tworzenia gier i marketingu.
haha aż przykro się robi, jak patrzy się na głupoty które wypisujesz, #!$%@?
Mały protip: po pobraniu wersji darmowej z reklamami wystarczy wyłączyć internet -> mamy identyczną wersję jak wersja płatna.
Wersję płatną traktuję jako małe podziękowanie dla twórcy i widać mimo wszystko ludzie płacą. Tzn. głównie USA płaci. :D
@DawidWarsaw: A co jeszcze można robić "w grę". Można wsadzać np.: fiuta w grę ale nie wiem dla czego ktoś miałby to robić