Allegro.Usuwa Pani komentarz do jutra albo spotkamy się w sądzie.
Po co ulepszać politykę obsługi klientów, skoro można ich po prostu postraszyć, że za negatywne komentarze firma skieruje sprawę do sądu? Allegro twierdzi, że to marginalne sytuacje, ale lektura forów internetowych
F.....x z- #
- #
- #
- #
- #
- 233
Komentarze (233)
najlepsze
A poważnie, zostawić negatywa i olać. Nie wiem co to za standardy. Na 700 komentarzy zdarzylo mi się dostać ze 3 negatywy w tym 2 usunięte po prostu po kontakcie, wyjaśnieniu sprawy i jeżeli faktycznie zawinilem to po jakiejś chociażby drobnej rekompensacie.
A januszerke tępić ile wlezie bo potem o wszystkich sprzedawcach na allegro zła opinia idzie
@GlobalEliteShop: Twoja cebula prawdopodobnie zaczyna puszczać kłącza szczypiorka. Ogarnij to szybko, zanim zaczniesz być miły dla tfu... klientów :(
Druga sprawa jeszcze bardziej #!$%@? to ocena sprzedaży po wycofaniu się z transakcji: ktoś kupuje, potem kontaktuje się, że jednak się pomylił i prosi o anulowanie.
@MichaelEllis: No mi kiedyś jakaś pani zrobiła mailową awanturę za to,że mam wysokie koszty wysyłki.Uj z tym,że wysyłka była free ¯\_(ツ)_/¯
Drugie konto w ogóle nie działało od nowości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Od tamtej pory podpiąłem kartę i