InPost podmienia numer telefonu, następnie twierdzi że to nie moja paczka...
Sprawdzam status paczki: odebrana O_O Przecież nawet nie otrzymałem kodu odbioru ...
lotos10 z- #
- #
- #
- 97
- Odpowiedz
Sprawdzam status paczki: odebrana O_O Przecież nawet nie otrzymałem kodu odbioru ...
lotos10 zInPost podmienia numer telefonu oraz email, następnie twierdzi że to nie moja paczka.
Zakupiłem szpej na popularnym portalu aukcyjnym z opcją dostawy do paczkomatu inpost. Paczka powinna dotrzeć około wtorku/środy (28/29 maja). We wtorek sprawdziłem jak tam podróż mojej paczusi przez opcję "śledzenia paczki". Jakie było moje zdziwienie kiedy wyskoczyło info że "paczka dostarczona i odebrana z paczkomatu". Telefon do sprzedawcy że coś chyba nie tak z numerem paczki. Ten mi wytłumaczył że nie może być błędu ponieważ przy zakupie z opcją wysyłki do paczkomatu, dane z allegro do inpost przechodzą automatycznie, sprzedawca tylko klika "drukuj etykietę". Ok...
Telefon do InPost, twierdzą że dla tego numeru paczki w ich bazie danych widnieje inny niż mój numer telefonu oraz inny paczkomat niż ten do którego zamówiłem paczkę. Ponadto do mojego numeru telefonu nie było przypisanych żadnych innych paczek. Myślę sobie super :) Nie chcieli mi pomóc twierdząc że to przecież nie moja paczka i co mają zrobić?
Sprawdzam konto allegro -> szczegóły zamówienia: lista zakupów, numer paczki, paczkomat, numer telefonu. Wszystko jak trzeba!
Telefon do sprzedawcy, mówię co i jak, wchodzi na swoje konto manager.paczkomaty.pl i co? Widzi prawidłowe dane, tzn. do paczki jest przypisane prawidłowy numer telefonu.
Dane w allegro - prawidłowe
dane w bazie inpost wg sprzedawcy - prawidłowe
dane w bazie inpost wg infolini inpost - nieprawidłowe
paczka została odebrana nie wiadomo przez kogo, nie wiadomo w jakim paczkomacie...
Nie otrzymałem kodu odbioru przez SMS.
Nie otrzymałem kodu odbioru na maila.
Na infolinii mają mnie gdzieś, próbuję maili, naświetlam sprawę.
W odpowiedzi otrzymuję: "standardowy zestaw pytań".
Odpowiadam na pytania -> jako odpowiedź otrzymuję (po raz drugi) "standardowy zestaw pytań" ale już od innego konsultanta xD Odpowiadam -> jako odpowiedź otrzymuję po raz trzeci ... "standardowy zestaw pytań".
Konsultant inpost w mailach, stwierdził (podobnie jak sprzedawca), że dane z allegro pobieraną są automatycznie, więc nie może być błędu, sugerują że np. zmieniłem numer telefonu lol.
Nie wierzę że sprzedawca z allegro próbuje mnie oszukać na kilkadziesiąt złotych, abstrakcja....
Jako że inpost ma mnie i moją paczkę "w d****" , wstawiam na wykop. Wiem że nic nie zdziałam, no ale tak dla zasady.
Komentarze (97)
najstarsze
Ewentualnie opcja druga, twórca wykopu wyjął laptopa, wsadził ryż i kombinuje. Ale wtedy wystarczy wziąć logi
- 10% szansy na to, że historia jest zmyślona przez konkurencję (nie jest to zielonka, ale konto na wykopie może ukraść 15 latek) - ekhm... poczta polska anyone? :D
- 50% szansy na to, że ziomek kompletnie #!$%@?ł przy zamawianiu przesyłki, wstyd mu było, teraz próbuje zwalić winę na innych
- 30% sprzedający #!$%@?ł, może ma zainfekowany system i nawet o tym nie wie
- 10%
Dzięki za rady.
Edit: lol, minus bo się fakty nie podobają?
Dostałem e-mail, ale numer telefonu był błędny. Na szczęście zdąrzyłem odebrać paczkę podając nr tel. i kod, który był w e-mailu. Prawdopodobnie SMS z powiadomieniem poszedł na inny nr tel. i gdyby właściciel tego nr był mieszkał w tej samej miejscowości, to mógłby odebrać paczkę za mnie...
Komentarz usunięty przez moderatora