Zwiastun mojej gry - EarthX
Po około 6 miesiącach prac nad gierką, wreszcie mogę wejść z nią na Steama. Aby to zrobić, potrzebowałem w miarę dobrego zwiastuna, którego możecie obejrzeć właśnie tu i teraz. Robiłem go razem z kolegą przez około 4 dni, więc pracy trochę było :D Mam nadzieję, że się spodoba!
denis-szwarc z- #
- #
- #
- #
- 193
Komentarze (193)
najlepsze
za pierwszym razem jak grałem to każda kolejna wybudowana rakieta miała coraz wyższy Build Quality, teraz wszystkie zawsze mają 20%...
Jakie znaczenie ma w ogóle ten współczynnik?
W ogóle to dużo rzeczy nie ma żadnego wyjaśnienia czym są i po co. Pewnie tego nie widzisz bo znasz grę na wylot ;) Spróbuj może zrobić taki myk by usiąść obok kogoś komu pokażesz to po raz pierwszy i patrz co
A masz gdzieś jakieś centralne miejsce na takie informacje? Czy do zgłaszania bugów? Bo tu mi teraz napisałeś, ale zaraz ktoś inny będzie pytał i to samo. Tak to by MOŻE ktoś najpierw przejrzał listę znanych spraw i nie zawracał dupy :P
Dzięki za linka.
Wiem, że jest taki trend żeby to gracz wszystko odkrywał, ale chyba bez przesady :P.
@greatdrian: Windows, Linux & MacOS
@wacek_1984: początkowa cena to 22 cebulionów
@johnmullins666: Dokładnie tak
@Mamut: Nie pasowałoby do ogólnego stylu gry?
@Mamut: to nie jest takie proste xDDD
@Mamut: Okej, to jak stworzysz to pisz do mnie na PW, aż Cię zaobserwuję :)
@Mamut: xD Warto byłoby mu wierzyć, gdyby miał 10 lat doświadczenia w tworzeniu gier, a i tak ze sporą dozą nieufności. Ludziom się zawsze wydaje, że stworzenie danej gry zajmie mniej, niż w rzeczywistości. Także w przypadku ludzi, którzy ją tworzą.
Gratulacje! :)
https://mesote.itch.io/earthx Potem dostaniesz klucza na Steama ;)
@PolskiCzeczen: tak #!$%@?łem czołem o biurko, że cud, że monitor jeszcze stoi :P
Mam bardzo złe przeczucia, co do tej kwestii (finansowej natury).
@IdzieGrzesPrzezWies: to już raczej zależy od gustu ;)