Moje kilkumiesięczne dzieło, wypuszczone na świat!
To gra 2D typu top down shooter z elementami skradanki. Fabuła zamknięta w 7 rozdziałach, losowo generowany świat, rozbudowane drzewko umiejętności oraz wiele broni do odblokowania, a dla innych twórców i nie tylko na końcu czeka mała zagadka. Produkcja dostępna aktualnie na androida oraz pc.
kippo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 117
Komentarze (117)
najlepsze
https://store.steampowered.com/app/1244530/Betelgeuse/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BrainstormSoftware.Betelgeuse&hl=pl
Gierka logiczna, zaczyna się banalnie, ale końcówka jest bardzo wymagająca. 20 miesięcy pracy, 360 poziomów.
Trochę więcej o tym ile to roboty pisałem tu:
https://www.wykop.pl/wpis/50111863/gamedev-unity3d-steam-gry-rzucilem-korpo-zaczalem-/
A dla autora postu: SZACUN! WIEM ILE TO ROBOTY!
Czepiam się. Słowo boss ma inną liczbę mnogą. Popraw chociaż to, aby zagraniczni poważniej traktowali trailer.
"Many unique bosses"
"who is lost in A bunker",
"watch out FOR enemies",
"way to escape is TO find all OF THE lost tapes!",
"but EACH chapter is different."
@kippo
Osobiście muszę przyczepić się do strasznie nierównej oprawy - tła/poziomy i postacie zrobione jako low res pixel art, obiekty jako mid res pixel art, broń jako high res pixel art, a UI już kompletnie porzuca zamysł pixel artów i jest zrobione jako zwykłe high res arty/wektory. Mocno rzuca się to w oczy. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jaki silnik?