Gdyby nie to, że marka się nie zgadza to pomyślałbym, że to mój janusz był tym klientem. Co wrażliwsi rozmowę z nim muszą rozchodzić i rzadko kiedy starcza weekendu na to.
ja bym sobie dał łapę uciąć że to był stary komuch, były SBek - kupił córce A3 za swoją SBecką emeryturkę którą PiS mu zabrał/zmniejszył i frustracja osiąga apogeum, miejmy nadzieje że dziad szybko padnie jak mucha. Mam do czynienia z takimi ludźmi i zapewniam że to nie są PiSowcy - zresztą otwarcie o tym mówią
@szokoloko: albo stary prawak który nauczył się że krzykiem można czasem coś zdziałać. W dodatku na wolnym rynku wiadomo że każdy chce każdego oszukać więc trzeba być gotowym na atak z każdej strony
Tak to jest w usługach. Jest jeden oszust i partacz na 100 rzetelnych i jak klient do niego pójdzie bo taniej to później myśli, że wszyscy to oszuści. Taki klient z góry zakłada, że chcesz go oszukać na pieniądze a on nie jest taki głupi i się nie da oszukać.
Jak zniwelować takie chrobotanie wycieraczek jak na filmie? U mnie wycieraczki były wymieniane i efekt mam ten sam. Dodam że chrobocze na powrocie. #pytaniedoeksperta
Jak zniwelować takie chrobotanie wycieraczek jak na filmie? U mnie wycieraczki były wymieniane i efekt mam ten sam. Dodam że chrobocze na powrocie. #pytaniedoeksperta
Podstawowy błąd Chrisa; nie zadzwonił do pisiora w sprawie solenoida. Z góry coś założył. Ciekawe co zrobi, jak pisior zadzwoni za 2 dni że ktoś mu grzebał w solenoidzie.
Wyborcy pis to ludzie prści, sami naprawiają swoje samochody. Do był wyborca lewicy, filozof marksizmu leninizmu, który zastanawia się nad sensem życia "Być albo srać, oto jest pytanie"
Mechanik pewnie w twarz nie potrafił powiedzieć tego klientowi, nie potrafił postawić się i teraz tu odreagowuje żeby lżej na duszy było i sam zachowuje się jak cham i prostak. Proponuję wizytę u psychologa, a jak nie pomoże to u psychiatry. Przykro mi, że sobie nie radzi emocjonalnie w pracy. Każdy przecież wie, że ludzie są różni i jak się z nimi pracuje to trzeba się z tym liczyć. Poza tym klient
@aruel89: Wróć na forum gdy dorośniesz, bo na razie pitolisz jak potłuczony. Tu nie chodzi o to, że klient czegoś nie rozumie (bo nie musi się znać na wszystkim) tylko jest roszczeniowy - uważa, że mu się wszystko nalezy, a wszyscy usługodawcy to naciągacze i oszuści. To klient lekceważy usługodawców swoim podejściem, a na to nie może być zgody typu "klient ma zawsze rację"
Tu nie chodzi o to, że klient czegoś nie rozumie (bo nie musi się znać na wszystkim) tylko jest roszczeniowy - uważa, że mu się wszystko nalezy, a wszyscy usługodawcy to naciągacze i oszuści.
@waligora: Po pierwsze po historii widać, że dobrze na tym wyszedł od razu pokazując, że będzie się przypieprzał, po drugie takie podejście do mechaników nie wynika z zazdrości tylko zazwyczaj z doświadczeń z mechanikami.
Ale zrobił z siebie Pajaca nazywając klienta dziadem parchatym Czy jest pewien, ze autem nie jezdzili i nie przełączyli czegoś? On o kliencie takie rzeczy mowi, a sam wyzywa klientów.. Żałosne.
Komentarze (275)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Co wrażliwsi rozmowę z nim muszą rozchodzić i rzadko kiedy starcza weekendu na to.
https://kanistrowo.home.blog/2020/03/28/wykop-i-pomowienia-sprawa-blogera-cz-3/
Komentarz usunięty przez moderatora
@szokoloko: przecież autor powiedział, że pisowiec. Po co powtarzać? Masło maślane!
@porannewyciepsa: umyć szybę, wymienić pióra, dogiąć ramiona wycieraczek.
Swoją drogą mechanik mógłby jednak naprawić taką głupotę - źle to trochę świadczy o nim :D
https://youtu.be/ZLl_zt7HGWY?t=6
Komentarz usunięty przez moderatora
@Benn: duh?
Tu nie chodzi o to, że klient czegoś nie rozumie (bo nie musi się znać na wszystkim) tylko jest roszczeniowy - uważa, że mu się wszystko nalezy, a wszyscy usługodawcy to naciągacze i oszuści.
To klient lekceważy usługodawców swoim podejściem, a na to nie może być zgody typu "klient ma zawsze rację"
@waligora: Po pierwsze po historii widać, że dobrze na tym wyszedł od razu pokazując, że będzie się przypieprzał, po drugie takie podejście do mechaników nie wynika z zazdrości tylko zazwyczaj z doświadczeń z mechanikami.
On o kliencie takie rzeczy mowi, a sam wyzywa klientów.. Żałosne.