McDonald’s i Mata. Firma na kampanii może stracić!
Mimo, że McDonald`s zyskał w oczach klientów w wieku 18-29, to najnowsza kampania wizerunkowa z raperem Matą przyniosła firmie znaczące straty wizerunkowe wśród osób w wieku 30+. A to oni wydają najwięcej pieniędzy. Pokazuje to najnowsze badanie.
maxicololo z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 546
Komentarze (546)
najlepsze
Powiedzieć że to dysonans to nic nie powiedzieć.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@zetwwues: Nie jestem znawcą polskiego hip hopu ale przesłuchałem kilka jego piosenek. W jednej sam rapuje o tym, że śpiewa o jaraniu, zabawie i młodości a kiedyś przerzuci się na rzeczy ważne. Tak więc przynajmniej hipokrytą nie jest i na poetę się nie kreuje.
ani mnie ta reklama ziębi, anie grzeje - ale widać są ludzi którzy regularnie sprawdzają menu
edit: gdyby nie wykop pewnie nawet bym nie wiedział, że mak miał taką kampanie reklamową...
@theodolit: powinni się reklamować hasłem "#!$%@? ale stabilnie"
Jeden i drugi rodzaj pieprzonego pasożyta powinien iść do odstrzału.
Z danych wynika, że jest gigantyczny wzrost pozytywnej opinii o mcdonalds w grupie
O, moderacja zmieniła tytuł znaleziska xD Generalnie dla potomnych -
Bardziej mi przypomina banana z just5.
@Richtig_Piwosz: Przesłuchaj jego płytę - w pierwszym kawałku sam mówi, o sobie i byciu bananem :) I to właśnie dociera do dzieciaków bo nikt już nie chce słuchać o tym jak to pod blokami życie płynie i trzeba ruchać na baletach w swojej bmw od niemca.
@Richtig_Piwosz: Tak i to nie tylko w Polsce ale i na zachodzie. Raperzy jako "dzieciaki z ulicy" to nie ta dekada.
Nazywam to wygrywem - nie znam 99% aktualnych gwiazd youtuba, dzięki czemu zapewne
Frytki, cheesbueger i seta XD
@Aboin: jakby dawali ogóra kiszonego i setę, albo chleb ze smalcem i setę to by się drzwi nie zamykały