Cześć, z tej strony Miko Marczyk! Właśnie zakończyłem tegoroczny sezon rajdowy, który był najlepszym w mojej karierze. Z tej okazji chciałbym opowiedzieć Wam o swojej pracy, pasji, tym co na co dzień robię. Zapraszam do zadawania pytań! :-)Coś o mnie:
3-krotny kartingowy Mistrz Polski 2013-2015,
Rajdowy V-ce Mistrz Śląska 2016,
Zwycięzca cyklu Power Stage Bednary ( Amatorskie zawody typu Rallysprint
Rajdowy Mistrz Polski gr. N 2017 w barwach Subaru Poland Rally Team,
Rajdowy Mistrz Polski w klasie 2 2018 w barwach SKODA Polska Motorsport,
Najmłodszy w historii Rajdowy Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej 2019 w barwach SKODA Polska Motorsport,
Zwycięzca Rajdu Polski i Rajdu Elektrenai w debiucie,
Najmłodszy polski zwycięzca rundy Mistrzostw Polski w historii.
Podium w Mistrzostwach Europy Juniorów – Rajd Polski 2019, Rajd Fafe Montelongo 2020,
Rajdowy Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej 2021 w barwach Orlen Team
Podium w Mistrzostwach Europy – Rajd Polski 2021 (3 miejsce), Rajd Węgier 2021(2 miejsce), Rajd Wysp Kanaryjskich 2021 (3 miejsce)
Mistrz juniorskiej kategorii Mistrzostw Europy – Michelin Talent factory 2021
II Vice Mistrz Europy 2021 w rajdach samochodowych
Czekam na Wasze pytania :)
#ama #motoryzacja #rajdy #samochody
Komentarze (118)
najlepsze
Poza tym - są jakieś smaczki w skodzie Fabii rally2, o której nie wiedziałeś i cie zaskoczyły?
Co do smaczków - na drzwiach mam zawieszoną gumową wycieraczkę do wycierania butów, przyznam, że to mnie zaskoczyło :)
Pytanie z pozoru proste, ale odpowiedź nie jest łatwa. Zajmuję się organizowaniem naszego zespołu i środków, w praktyce więc zarządzam przedsięwzięciem rajdowym, które można porównać do prowadzenia przedsiębiorstwa. Jak w każdym przedsiębiorstwie, wyniki finansowe nie są stałe i zmieniają się w czasie, zarobione środki inwestowane są w kolejne sezony itd.
O prywatnej pensji też ciężko mówić - przez większość roku moje wydatki są w zdecydowanej większości służbowe, a nie prywatne
5. Dojazdówka z Mikołajek do Warszawy na ORLEN 77. Rajdzie Polski, jak bardzo was z Szymonem to zmęczyło? Szczególnie, że był
Ad. 1 Jednym z trudniejszych odcinków specjalnych był OS Pindula podczas rajdu Barum w Czechach. Był to 20-kilometrowy nocny odcinek na asfalcie, który miejscami był cały pokryty błotem. Szybki przejazd tego odcinka był jednym z moich większych wyzwań w ostatnich kilku sezonach.
Ad. 2 Sprawić, aby polski zawodnik zaczął odnosić sukcesu w samochodowych mistrzostwach świata WRC ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ad. 3 Nie, było to zdjęcie
W jaki sposób amator chcący sie nieco wybić może pozyskać sponsoring lub patronat/partnera?
Czy postrzegasz motosport jako niszowy sport?
Chciałbym zmierzyć się w rajdzie (jadąc zbliżonym samochodem) z Sebastianem Ogierem czyli aktualnym i wielokrotnym mistrzem świata. Nie zakładam, że wygrałbym w tej rywalizacji. Niemniej - chciałbym porównać swój aktualny poziom do światowego topu i zobaczyć ile pracy jeszcze przede mną ( ͡° ͜ʖ ͡°)