Citroën C3 Hybrid Air: hybryda na sprężone powietrze
Pomysł genialny w swojej prostocie. Po co komu jakieś akumulatory, jak można używać sprężonego powietrza? Proste, tanie i bardzo ekologiczne. I chyba i za tanie i zbyt czyste w produkcji, bo rozwiązanie zostało
francuskie z- #
- #
- #
- 196
- Odpowiedz
Komentarze (196)
najlepsze
https://youtu.be/uRpxhlX4Ga0
i tak masz czas na stacji to sobie ładujesz swój akumulator, nie masz bierzesz baterię naładowaną jak dalej się Mirek z Grażyną wybiera, jak nie masz czasu podpinasz wymienny agregacik i dojedziesz
do tego mały silnik spalinowy na krytyczne sytuacje..
**ale
Wiele osób w komentarzach czepia się potencjalnego małego zasięgu, ale przecież w hybrydzie nie chodzi o to, aby jak najdłużej jechać na
Raczej się
Pamiętajmy że średni wiek samochodów sprowadzanych do Polski oscyluje między 12 a 20 lat, zwykła hybryda będzie miała oryginalna baterie do wymiany albo niż druga zużyta po takim czasie.
Tutaj wystarczyłoby kupić komplet uszczelek, zalać świeżym hipolem i pyk, hybryda jak nowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@munioman: przecież Toyoty Prius II produkowane od 20 lat nadal mozna spotkać z oryginalnymi bateriami, wszystko zależy od tego jak były użytkowane - czy np. nie były zostawianie niedoładowane na długo albo nie przegrzewały się z powodu awarii chłodzenia
Zużycie baterii jest naturalnym procesem, kolejna kwestia że spotkać z oryginałem to jedno, a żeby ta bateria jeszcze działała to drugie
XW20 produkują od 2003
Komentarz usunięty przez moderatora